Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Vampire Diaries[Roll]

Forum > Quidditchplanen > The Vampire Diaries[Roll]

1 2 3 ... 47 48 49 ... 107 108 109
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy))


((Synd!))

19 jul, 2012 15:33

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy))


((Synd!))
((Någon annan gång kanske? ))

Läs min profil för info...

19 jul, 2012 15:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy))


((Synd!))
((Någon annan gång kanske? ))

((Skulle vara kul!))

19 jul, 2012 15:35

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy))


((Synd!))
((Någon annan gång kanske? ))

((Skulle vara kul!))
((klart det skulle! ^^ nu tänker jag lämna ert roll ifred. Känner mig som värsta spammaren. Vi ses nån annan gång!))

Läs min profil för info...

19 jul, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy))


((Synd!))
((Någon annan gång kanske? ))

((Skulle vara kul!))
((klart det skulle! ^^ nu tänker jag lämna ert roll ifred. Känner mig som värsta spammaren. Vi ses nån annan gång!))


(( sure, bye ! ))

19 jul, 2012 15:46

amanda1104
Elev

Avatar


[Har inte kunnat skriva för en nu Ledsen]

Stefan svarar inte. Skuggan rör på sig och en hoppar Finn[Kom inte på någon annan] på Damon.
"Se upp" ropar Stefan.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

19 jul, 2012 16:28

Borttagen

Avatar


"DAMON!" skriker Elena förvånat när 'skuggan' slänger sig över honom.

19 jul, 2012 18:11

amanda1104
Elev

Avatar


På något sätt lyckas Stefan kasta sig över Finn och slå honom till golvet.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

19 jul, 2012 18:38

Borttagen

Avatar


Damon backar genast in i väggen när Stefan slår Finn till golvet.
"Vad fan, Finn!", säger han argt. "Vad vill du?"

19 jul, 2012 19:38

Borttagen

Avatar


Elena tittar på 'skuggan' eller Finn som den hete.
"Finn?" säger hon osäkert. Elena tittar på Damon.

19 jul, 2012 19:56

1 2 3 ... 47 48 49 ... 107 108 109

Forum > Quidditchplanen > The Vampire Diaries[Roll]

Du får inte svara på den här tråden.