The Vampire Diaries[Roll]
Forum > Quidditchplanen > The Vampire Diaries[Roll]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: ((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy)) ((Synd!)) 19 jul, 2012 15:33 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: ((Någon annan gång kanske? ))Skrivet av PotterHunger: ((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy)) ((Synd!)) Läs min profil för info... 19 jul, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Borttagen: ((Någon annan gång kanske? )) Skrivet av PotterHunger: ((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy)) ((Synd!)) ((Skulle vara kul!)) 19 jul, 2012 15:35 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: ((klart det skulle! ^^ nu tänker jag lämna ert roll ifred. Känner mig som värsta spammaren. Vi ses nån annan gång!))Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Borttagen: ((Någon annan gång kanske? )) Skrivet av PotterHunger: ((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy)) ((Synd!)) ((Skulle vara kul!)) Läs min profil för info... 19 jul, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Borttagen: ((klart det skulle! ^^ nu tänker jag lämna ert roll ifred. Känner mig som värsta spammaren. Vi ses nån annan gång!)) Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Borttagen: ((Någon annan gång kanske? )) Skrivet av PotterHunger: ((jag känner att jag hoppar ut eftersom jag råkar vara på semester och har missat hela rollet. Im sorry ;/ stryk mig Kate Malfoy)) ((Synd!)) ((Skulle vara kul!)) (( sure, bye ! 19 jul, 2012 15:46 |
|
amanda1104
Elev |
[Har inte kunnat skriva för en nu
Stefan svarar inte. Skuggan rör på sig och en hoppar Finn[Kom inte på någon annan] på Damon. "Se upp" ropar Stefan. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jul, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
"DAMON!" skriker Elena förvånat när 'skuggan' slänger sig över honom.
19 jul, 2012 18:11 |
|
amanda1104
Elev |
På något sätt lyckas Stefan kasta sig över Finn och slå honom till golvet.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jul, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Damon backar genast in i väggen när Stefan slår Finn till golvet.
"Vad fan, Finn!", säger han argt. "Vad vill du?" 19 jul, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Elena tittar på 'skuggan' eller Finn som den hete.
"Finn?" säger hon osäkert. Elena tittar på Damon. 19 jul, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen