Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 47 48 49 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tack alla, älskar er ♥ Jag ska skriva alldeles snart men jag har en viktig fråga till er, om hur ni tycker att den här FFen ska sluta. Det kanske inte är så smart att skriva här i tråden för det kan bli lite spoilers, men kan inte alla som har lust att hjälpa mig skicka en uggla till mig, så skickar jag alternativen tillbaka? Skulle vara jättesnällt och jag behöver verkligen åsikter angående detta.
Tack BÄSTASTE ni ♥ ^^

11 aug, 2012 22:16

M00NSTER
Elev

Avatar


Tjena! Din vän har också börjat bevaka denna FF och tycker att jag är världens duktigaste nörd kompis! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F56744915%2Ftumblr_mjd053R02U1qk6zdio1_500_large.gif

11 aug, 2012 22:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av M00NSTER:
Tjena! Din vän har också börjat bevaka denna FF och tycker att jag är världens duktigaste nörd kompis! ^^
wwot? Harvdu läst? :3

11 aug, 2012 22:34

M00NSTER
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M00NSTER:
Tjena! Din vän har också börjat bevaka denna FF och tycker att jag är världens duktigaste nörd kompis! ^^
wwot? Harvdu läst? :3
yes c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F56744915%2Ftumblr_mjd053R02U1qk6zdio1_500_large.gif

11 aug, 2012 22:37

Borttagen

Avatar


Ugglar om jag kommer på ♥

11 aug, 2012 22:45

Tonks_xD
Elev

Avatar


*tänker tänker tänker men kommer inte på nånting*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

11 aug, 2012 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av M00NSTER:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M00NSTER:
Tjena! Din vän har också börjat bevaka denna FF och tycker att jag är världens duktigaste nörd kompis! ^^
wwot? Harvdu läst? :3
yes c:
WHIE, tack!

Skrivet av Borttagen:
Ugglar om jag kommer på ♥
Skrivet av Tonks_xD:
*tänker tänker tänker men kommer inte på nånting*
Egentligen behöver ni inte komma på nåt, det var mer att ni skulle välja mellan två alternativ som jag skickar till er..

11 aug, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Åh... *Ugglar dig på direkten*

11 aug, 2012 22:58

Borttagen

Avatar


Tack hörrni, blir så himlans glad över att ni vill hjälpa mig!

11 aug, 2012 23:07

Borttagen

Avatar


Nu har jag läst om

Fan vad du skriver bra, Eira.
Jag sitter(ligger) och hyperventilerar här.
SLUTA SKRIVA SÅ BRA!!! (Eller, nej, gör inte det förresten)

Men säg inte till mamma att jag svor. Jag får inte göra det, egentligen XDDDDDDDD

12 aug, 2012 00:50

1 2 3 ... 47 48 49 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.