Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
JÄTTEBRA KAPTIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÄSTA HITILLS!!! Xd
Skicka gärna en uggla ;) 11 nov, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket för alla kommentarer
vi får se när det kommer mer 11 nov, 2012 18:45 |
|
Majis
Elev |
Oh, dröjde lite innan jag läste... Glömde bort det
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 nov, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
TACK SÅ JÄTTEMYCKET
11 nov, 2012 19:05 |
|
Majis
Elev |
Oh, förstår! Själv måste jag plugga till två prov till en och samma dag O.O
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 nov, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
hoppas det går bra då
11 nov, 2012 19:16 |
|
Majis
Elev |
Ja xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 nov, 2012 19:18 |
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel
Skicka gärna en uggla ;) 17 nov, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket för alla kommentarer
Kapitel 40 Natarza suckar igen och lutar sig bakåt ännu mer, men efter bara några sekunder kommer Snape in i Sällskapsrummet. -Rektorn vill prata med dig på han kontor nu, säger , säger Snape. Natarza suckar och följer med Snape ut ur sällskapsrummetupp från sällskapsrummet, när dom gåt en bit till kommer dom fram en ”staty” som är en fågel. -Surrande smaskbin, säger Snape och statyn flyttar på sig och en trapp breder ut sig. -Följ med, säger Snape och går upp för trappan. Natarza följer efter när dom kommit in i kontoret går dom fram till skrivbord bakom det skrivbordet sitter Dumbledore. -Hej, Natarza, sätt dig, säger Dumbledore och viftar med trollstaven och en stol som var på andra sidan rummet flygger genom rummet och stannar framför skrivbordet. Natarza sätter sig ner och väntar på att han ska säga nåt. -Din mamma vill träffa dig, tyvärr så är hon ju inte världens lydigaste människa, och det finns ju vissa risker med att släppa in henne här, men hon har rätt att träffa dig det har hon verkligen, säger Dumbledore. -Så varför släpper ni inte bara in henne?, frågar Natarza. -Lugn, vi kommer släppa in henne under vissa säkerhetsåtgärder, jag har prata med henne, lyder hon mig och inte gör nåt dumt får hon komma in hit och gå ut härifrån som om hon vorre vem som helst, men gör hon nåt dumt kommer jag att kalla på dementorerna, säger Dumbledore. -Så när kommer hon?, frågar Natarza. -Om en halvtimme, säger Dumbledore. --Okej, säger Natarza. -Och hon får bara stanna i en kvart, säger Dumbledore. -Vart ska vi träffas?, frågar natarza. -Här på mitt kontor, säger Dumbledore. -Komme dom andra att se henne, allstå dom andra eleverna?, frågar Natarza. -nej vi kan inte låta henne komma närheten av dom, säger Dumbledore. -Vad bra, säger Natarza. ”Bra att hon inte kommer träffa Tommy, då kommer han ju säga att vi har varit ihop”, tänker Natarza. 18 nov, 2012 18:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 2 kl. 13:08
|
|
Majis
Elev |
Väldigt bra
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 nov, 2012 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen