The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
SÅKLART du skulle vinna♥ Det är ju helt freaking uppenbart när du skriver så himla fantastiskt.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 10 sep, 2012 22:36 |
|
Ginny00
Elev |
Gissningslek nu.
HAR JAG GLÖMT MITT DOKUMENT PÅ EN ANNAN DATOR SOM INTE ÄR HÄR???? Spoiler: Tryck här för att visa! Meeeeen men men, jag skriver i alla fall en del för hand ;P 12 sep, 2012 18:27 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Gissningslek nu. HAR JAG GLÖMT MITT DOKUMENT PÅ EN ANNAN DATOR SOM INTE ÄR HÄR???? Spoiler: Tryck här för att visa! Meeeeen men men, jag skriver i alla fall en del för hand ;P Haha, sånt händer :3 Kul, så vi kan förvänta oss ett nytt kapitel inom en snar framtid? ;3
12 sep, 2012 18:30 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Gissningslek nu. HAR JAG GLÖMT MITT DOKUMENT PÅ EN ANNAN DATOR SOM INTE ÄR HÄR???? Spoiler: Tryck här för att visa! Meeeeen men men, jag skriver i alla fall en del för hand ;P Haha, sånt händer :3 Kul, så vi kan förvänta oss ett nytt kapitel inom en snar framtid? ;3 Det borde ni kunna 12 sep, 2012 18:30 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: Skrivet av Ginny00: Gissningslek nu. HAR JAG GLÖMT MITT DOKUMENT PÅ EN ANNAN DATOR SOM INTE ÄR HÄR???? Spoiler: Tryck här för att visa! Meeeeen men men, jag skriver i alla fall en del för hand ;P Haha, sånt händer :3 Kul, så vi kan förvänta oss ett nytt kapitel inom en snar framtid? ;3 JAAA Det borde ni kunna
12 sep, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Åh, stackars dig! ♥
Men bra att det kommer mer snart 12 sep, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Stackarn
YEEEY snart nytt kapitel tjohooo! 12 sep, 2012 20:45 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 sep, 2012 07:53 |
|
Ginny00
Elev |
M.Potter okej, nu fick jag reda på att min mormor läser och morfar tänker börja
-------------------------------------------------------------- Om jag är jätteduktig imorgon ska ni kunna fredagsmysa med ett kapitel, eller så vaknar ni upp till ett på lördagen! 13 sep, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
JAAAAAAAA,btw när kommer ett nytt kapitel i din andra ff?
13 sep, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen