Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
9 mar, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Så pepp!
9 mar, 2012 19:08 |
|
Danzi
Elev |
9 mar, 2012 19:25 |
|
samfora
Elev |
Så otroligt kul!
Jag har en fråga: Kan man komma lite senare till Gärdet? Jag hinner inte dit till 2... Hogwarts will always be there to welcome you home. 9 mar, 2012 19:30 |
|
Lills
Elev |
9 mar, 2012 20:00 |
|
Ginnyy
Elev |
9 mar, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Till er som vill bli uppdaterade hyfsat mycket:
Jag kommer att twittra i morgon från när jag vaknar tills jag är hemma (eller tills mobilbatteriet tillåter), jag heter PluppMiyu på twitter! 9 mar, 2012 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
Uhuhu. Jag sitter och mår illa av avundsjuka.
Ha så kul. Jag kommer gråta 14-21 för att jag inte får vara med er, och jag kommer heller inte kunna tänka på er. Men jag hoppas ni har roligt hur som helst ♥ 9 mar, 2012 20:34 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Ginny00: Det var tråkigt.. Uhuhu. Jag sitter och mår illa av avundsjuka. Ha så kul. Jag kommer gråta 14-21 för att jag inte får vara med er, och jag kommer heller inte kunna tänka på er. Men jag hoppas ni har roligt hur som helst ♥ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
9 mar, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Kollar på SMHI. 7 grader och solsken imorgon eftermiddag
9 mar, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen