Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mugglisvilma
Elev |
Skrivet av AlexZz: Bra ide! OK, jag har börjat skriva på kapitlet. Men det kommer innehålla svordomar och mobbing ^^ Är det okej? Annars kan jag skriva kapitlet men då skriver jag det inom en spoiler och så skriver jag en sammanfattning av kapitlet till dem yngre läsarna. Go Hufflepuff! 24 mar, 2012 20:39 |
|
AlexZz
Elev |
SÅDÄR NU E DET KLART! ♥
Spoiler: riktiga kapitlet men det innehåller svordomar och mobbing :3 Sammafattning: Förklarar det mesta. :3 --------------------------------------- Kapitel 31: Mobbaren lever… Spoiler: Tryck här för att visa! Sammanfattning: Kapitlet handlar om Marcus och hans kompisar som vill få sina läxor gjorda och gör det genom att leta upp olika personer som kan få dem gjorda åt dem. En av dessa heter Michaela och hon vägrar göra läxorna åt dem och hon blir uppklådd av dem 4 och honom. Sedan lämnar dem Michaela med krossade glasögon och mörbultad kropp på golvet…. . .
24 mar, 2012 21:30 |
|
mican00
Elev |
24 mar, 2012 22:04 |
|
AlexZz
Elev |
24 mar, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Det var bra!
Även om jag tror att jag räknas som en av de yngre läsarna läste jag den i spoilern. Jag är nt så känslig mot sånt. 24 mar, 2012 22:37 |
|
Nelly1513
Elev |
Asbra juh!
Bara en sak, i trollkarlsvärlden använder man väl förbannelser och förhäxningar när det är sånt "våld" på gång? Micheala var en ravenclaware och kunde säkert några skyddsförtrollningar, medan slytherinarna (var dem det? o.o) antagligen skulle räkna sådan fajt som mugglarfajt och istället använda trollstavarna. Jag menar, de går väl på Hogwarts? O.o AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 mar, 2012 07:19 |
|
AlexZz
Elev |
^ Jodå men Michaela brukar inte ha med sig sin stav överallt och Marcus gäng är litebrutala + dem går bara andra året då kan man bara de lite mer grundläggande formlerna, vänta tills år 4 då e hon körd
. .
25 mar, 2012 08:10 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlexZz: ^ Jodå men Michaela brukar inte ha med sig sin stav överallt och Marcus gäng är litebrutala + dem går bara andra året då kan man bara de lite mer grundläggande formlerna, vänta tills år 4 då e hon körd Brukar inte ta med sin stav? o.o Haha... Jag tror inte hon är någon sådan riktig häxa... -.- AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 mar, 2012 08:11 |
|
AlexZz
Elev |
^ Nene, hon är bara rädd för att tappa bort den ^^ Tänk dig en Neville, fast pluggis, och tjej. Där har du Michaela typ. (Tappar bort allt hon håller i... ja utom sin böcker och det förstår inte ens jag hur hon fixar det
. .
25 mar, 2012 08:13 |
|
Nelly1513
Elev |
25 mar, 2012 08:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen