(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Långt kapitel uppskattas! Heeelt awsome, och jag älskade det där med pegasarna. men vad exakt är yin-yang? Didica?? Yin-Yang är det här: Det svarta har lite vill i sig och vice versa. Med andra ord så är ingen helt ond eller helt god ^^ B-bokform? Nu ska vi inte överdriva saker här *backa* ![]()
4 feb, 2012 18:28 |
|
Hope Potter
Elev |
B-bokform? Nu ska vi inte överdriva saker här *backa* Haha ^^ Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
4 feb, 2012 18:34 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Luna.Lovegood: Långt kapitel uppskattas! Heeelt awsome, och jag älskade det där med pegasarna. men vad exakt är yin-yang? Didica?? Yin-Yang är det här: Det svarta har lite vill i sig och vice versa. Med andra ord så är ingen helt ond eller helt god ^^ B-bokform? Nu ska vi inte överdriva saker här *backa* Didica: Didier+Jessica. En ganska awesome ship, fast den slår inte Voldegall. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
4 feb, 2012 19:08 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av Matizze: Skrivet av Luna.Lovegood: Långt kapitel uppskattas! Heeelt awsome, och jag älskade det där med pegasarna. men vad exakt är yin-yang? Didica?? Yin-Yang är det här: Det svarta har lite vill i sig och vice versa. Med andra ord så är ingen helt ond eller helt god ^^ B-bokform? Nu ska vi inte överdriva saker här *backa* Didica: Didier+Jessica. En ganska awesome ship, fast den slår inte Voldegall. Haha, nej Voldegall är bäst! XD Trevligt att ni börjar shippa, jag har redan bestämt allt som handlar om Didier, så vi får se hur det går mellan honom och Jessica ^^ ![]()
4 feb, 2012 19:11 |
|
Vipratten
Elev |
^Jag vet. Det äger!
Det spelar väl ingen roll hur det går helt canon? Det finns ju FanFics Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
4 feb, 2012 19:13 |
|
AlexZz
Elev |
4 feb, 2012 19:26 |
|
Matizze
Elev |
4 feb, 2012 19:29 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av AlexZz: VAD E VOLDEGALL!?!??!?! o_o Voldemort+McGonagall=Voldegall Once a MADling, always a MADling 4 feb, 2012 19:29 |
|
AlexZz
Elev |
4 feb, 2012 19:40 |
|
onlyoliviaa
Elev |
4 feb, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen