@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mamma försöker tvinga mig att hjälpa till med att rensa jordgubbslandet...
19 maj, 2012 11:48 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är Bubble Witch Saga för spel? ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 11:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 maj, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vad är Bubble Witch Saga för spel? ^^ Du ska skjuta ner bollar o rensa banan typ. Matcha bollarna med varandra.. Rött mot rött osv x) Sen är det asmånga banor, över hundra st o det blir svårare o svårare. Jag klarade av alla och kom till en "ny" värld och där är det helt omöjligt så har slutat spela :< 19 maj, 2012 11:53 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill också dit! D:" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 11:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 maj, 2012 11:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha ofta du vill till Skara?? xD vad vill du göra där?? xD Eller menar du inte Skara Sommarland? HAHAHAH. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 11:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: haha nej jag skall till staden Skara xD haha jag har kompisar där och bodde där i tre år xDSkrivet av Cara Riddle: haha ofta du vill till Skara?? xD vad vill du göra där?? xD Eller menar du inte Skara Sommarland? HAHAHAH. ![]()
19 maj, 2012 11:55 |
|
Pixie
Elev |
19 maj, 2012 12:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 maj, 2012 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen