@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Upptäckte nyss en cool sak med Mac. Jag kan bestämma vad den ska säga :3 Den kan prata, hehe.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omg. No. Kom just på att jag inte kommer överleva i sommar då jag kommer vara utan mugglis i tre veckor. Jag kommer ju missa skitmycket! </3 du... jag kommer säkert inte kunna logga in på sex-sju veckor :s </3 VA VA VÄNTA? Jag har inte hängt med.. Varför kommer ni inte kunna vara inloggade? :o <//3 Jag kommer vara på landet och hos farmor, supersegt internet på landet så det är inte värt det och hos farmor finns ingen dator...... <//3 19 maj, 2012 11:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Bää, ska till ngn himla dans snart
speech! 19 maj, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody: Ja, exakt! Jag har jättemånga om jag inte loggar in på ett par dar, så hur blir det med tre veckor liksom.. O.O
Lizzie Lovegood: Omg. Jag skulle typ dö om jag var utan mugglis så länge. o.o Twix: Jag kommer inte kunna vara inne på mugglis för att jag ska åka på en språkresa i tre veckor, och jag tror att jag kommer ha ganska fullt upp där. Jag kanske kan logga in någon enstaka gång, men tror inte att jag hinner mer än det. :s Edit: Språkresan som jag ska åka på är ju en intensivkurs också, så det gör att det blir ännu mer fullt upp. ^^ 19 maj, 2012 11:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
DA DA DAM DA DA DAM DA DA DA DA DA DA DAM DA DAM.
#onödigtinlägg speech! 19 maj, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
^
^Jag kommer dö <///3 19 maj, 2012 11:13 |
|
Twix
Elev |
Lizzie Lovegood: Oh... jag hoppas du får det bra , men hur ska jag klara mig utan dig så länge, hade du tänt? o.O ♥
Ekkiis: Åh, vad roligt! Min syster åkte på språkresa förra året, hon sa att det var det bästa hon någonsin gjort Men vi kommer sakna dig här ♥ 19 maj, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Lizzie Lovegood: Oh... jag hoppas du får det bra , men hur ska jag klara mig utan dig så länge, hade du tänt? o.O ♥ Hur ska jag klara mig utan dig?!?! o.o ♥ omg jag kommer sakna mugglis så mycket.... och.......... nej, jag kommer säkert förlora followers på tumblr <//3 19 maj, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
^
^ Jag kommer sakna alla mugglisar också! ^^ ♥ 19 maj, 2012 11:24 |
|
Solkatten
Elev |
http://thepottergames.com/
Vad är det här för något som ska komma efter oktober? Gud, det är ju långt kvar ._. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen