Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4794 4795 4796 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Upptäckte nyss en cool sak med Mac. Jag kan bestämma vad den ska säga :3 Den kan prata, hehe.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 maj, 2012 11:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Omg. No. Kom just på att jag inte kommer överleva i sommar då jag kommer vara utan mugglis i tre veckor.

Jag kommer ju missa skitmycket! </3

du... jag kommer säkert inte kunna logga in på sex-sju veckor :s </3

VA VA VÄNTA?
Jag har inte hängt med.. Varför kommer ni inte kunna vara inloggade? :o <//3

Jag kommer vara på landet och hos farmor, supersegt internet på landet så det är inte värt det och hos farmor finns ingen dator...... <//3

19 maj, 2012 11:07

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Bää, ska till ngn himla dans snart

speech!

19 maj, 2012 11:08

Borttagen

Avatar


MadEye Moody: Ja, exakt! Jag har jättemånga om jag inte loggar in på ett par dar, så hur blir det med tre veckor liksom.. O.O

Lizzie Lovegood: Omg. Jag skulle typ dö om jag var utan mugglis så länge. o.o

Twix: Jag kommer inte kunna vara inne på mugglis för att jag ska åka på en språkresa i tre veckor, och jag tror att jag kommer ha ganska fullt upp där. Jag kanske kan logga in någon enstaka gång, men tror inte att jag hinner mer än det. :s
Edit: Språkresan som jag ska åka på är ju en intensivkurs också, så det gör att det blir ännu mer fullt upp. ^^

19 maj, 2012 11:11

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


DA DA DAM DA DA DAM DA DA DA DA DA DA DAM DA DAM.
#onödigtinlägg

speech!

19 maj, 2012 11:13

Borttagen

Avatar


^
^Jag kommer dö <///3

19 maj, 2012 11:13

Twix
Elev

Avatar


Lizzie Lovegood: Oh... jag hoppas du får det bra , men hur ska jag klara mig utan dig så länge, hade du tänt? o.O ♥
Ekkiis: Åh, vad roligt! Min syster åkte på språkresa förra året, hon sa att det var det bästa hon någonsin gjort
Men vi kommer sakna dig här ♥

19 maj, 2012 11:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Lizzie Lovegood: Oh... jag hoppas du får det bra , men hur ska jag klara mig utan dig så länge, hade du tänt? o.O ♥

Hur ska jag klara mig utan dig?!?! o.o ♥
omg jag kommer sakna mugglis så mycket....

och.......... nej, jag kommer säkert förlora followers på tumblr <//3

19 maj, 2012 11:21

Borttagen

Avatar


^
^ Jag kommer sakna alla mugglisar också! ^^ ♥

19 maj, 2012 11:24

Solkatten
Elev

Avatar


http://thepottergames.com/

Vad är det här för något som ska komma efter oktober? Gud, det är ju långt kvar ._.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 maj, 2012 11:38

1 2 3 ... 4794 4795 4796 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.