@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Godmorgon folk!
19 maj, 2012 10:52 |
|
Twix
Elev |
Lizzie Lovegood:
.....Du råkar inte ha någon Marabou kvar? ;] 19 maj, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
det har jag ;] ...4 rader marabou jordgubb och en hel marabou mjölkchoklad, det är bara att ta för sig! 19 maj, 2012 10:58 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: det har jag ;] ...4 rader marabou jordgubb och en hel marabou mjölkchoklad, det är bara att ta för sig! PAX FÖR HELA MJÖLKCHOKLADEN ehe 19 maj, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: det har jag ;] ...4 rader marabou jordgubb och en hel marabou mjölkchoklad, det är bara att ta för sig! PAX FÖR HELA MJÖLKCHOKLADEN ehe haha, visst! ;] även fast du får mer så får jag en underbar marabou jordgubb, haha cx ♥ 19 maj, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Jag skulle aldrig kunna äta choklad på morgonen... Blää
19 maj, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
Omg. No. Kom just på att jag inte kommer överleva i sommar då jag kommer vara utan mugglis i tre veckor.
Jag kommer ju missa skitmycket! </3 19 maj, 2012 11:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omg. No. Kom just på att jag inte kommer överleva i sommar då jag kommer vara utan mugglis i tre veckor. Jag kommer ju missa skitmycket! </3 Jag ska oxå åka bort! Tänk hur många bevakade trådar jag kommer ha när jag kmr hem 19 maj, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omg. No. Kom just på att jag inte kommer överleva i sommar då jag kommer vara utan mugglis i tre veckor. Jag kommer ju missa skitmycket! </3 du... jag kommer säkert inte kunna logga in på sex-sju veckor :s </3 19 maj, 2012 11:03 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omg. No. Kom just på att jag inte kommer överleva i sommar då jag kommer vara utan mugglis i tre veckor. Jag kommer ju missa skitmycket! </3 du... jag kommer säkert inte kunna logga in på sex-sju veckor :s </3 VA VA VÄNTA? Jag har inte hängt med.. Varför kommer ni inte kunna vara inloggade? :o <//3 19 maj, 2012 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen