Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Anapneo: ^Grattis! Så det gick bra tillslut? Jag är fortfarande mitt i ett förvirrat stadium.. Jaa, det gjorde det ^^ Joo du, jag vet hur det är... Jaha. 9 mar, 2012 20:08 |
|
Jac
Elev |
9 mar, 2012 20:08 |
|
Katla
Elev |
♏︎ 9 mar, 2012 21:46 |
|
linnvendela
Elev |
Tack detsamma :' Jaha. 9 mar, 2012 21:50 |
|
Jac
Elev |
9 mar, 2012 21:55 |
|
Anapneo
Elev |
alltså kan någon hjälpa mig lite?
Jag gillar en tjej jag känner, jättemycket. Men jag vet inte om hon känner likadant, och vi är väldigt nära vänner och jag vågar liksom inte riskera våran vänskap. För ett tag sedan, eller ja.. ett år sedan ungefär, så gillade jag en kille vi kan kalla O. O och jag hade liksom... "gnistor" (wow that's a cliché..) mellan oss eller vad man ska säga, men han vart tillsammans med en annan tjej och dom var tillsammans i typ 6 månader. Nu har jag börjat prata med O igen och ja, man kan säga att några utav dom gamla känslorna bubblar upp igen, även fast jag gillar den här tjejen jättemycket också.... hjälp mig, vad ska jag göra?
9 mar, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: alltså kan någon hjälpa mig lite? Jag gillar en tjej jag känner, jättemycket. Men jag vet inte om hon känner likadant, och vi är väldigt nära vänner och jag vågar liksom inte riskera våran vänskap. För ett tag sedan, eller ja.. ett år sedan ungefär, så gillade jag en kille vi kan kalla O. O och jag hade liksom... "gnistor" (wow that's a cliché..) mellan oss eller vad man ska säga, men han vart tillsammans med en annan tjej och dom var tillsammans i typ 6 månader. Nu har jag börjat prata med O igen och ja, man kan säga att några utav dom gamla känslorna bubblar upp igen, även fast jag gillar den här tjejen jättemycket också.... hjälp mig, vad ska jag göra? vet tjejen du gillar att du är homo/ bisexuell ? isåfall kan du ju berätta det, och se hur hon reagerar på det och vänta med att säga att du gillar just henne. och det är ju inte helt omöjligt att gilla två stycken samtidigt, så vitt jag vet så är det normalt. hoppas det går bra. ♥ 10 mar, 2012 08:31 |
|
Anapneo
Elev |
candycookie, hon vet att jag är bisexuell. Men jag antar att jag bara får ta det som det kommer och så.. hehe.
tack ♥
10 mar, 2012 13:52 |
|
Lordlollo
Elev |
Ingen såg! Jag ångra mig, säg inte till non om du såg, då blir jag deprimerad!
♆ 11 mar, 2012 23:18 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Ingen såg! Jag ångra mig, säg inte till non om du såg, då blir jag deprimerad! Ingen såg vad? :O ![]() ![]()
12 mar, 2012 01:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen