UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GreenNightmare: Jag gillar inte nutella. Äntligen någon mer som inte gör det! 30 mar, 2016 20:47 |
|
GreenNightmare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GreenNightmare: Jag gillar inte nutella. Äntligen någon mer som inte gör det! Ja, asså det är för sött...
30 mar, 2016 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GreenNightmare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GreenNightmare: Jag gillar inte nutella. Äntligen någon mer som inte gör det! Ja, asså det är för sött... Tycker ärligt talat det är en popular opinion för jag har inte träffat någon som tycker om det. 30 mar, 2016 20:49 |
|
GreenNightmare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GreenNightmare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GreenNightmare: Jag gillar inte nutella. Äntligen någon mer som inte gör det! Ja, asså det är för sött... Tycker ärligt talat det är en popular opinion för jag har inte träffat någon som tycker om det. Har träffat flera, och sett flera göra det till en stor grej på internet te.x.
30 mar, 2016 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GreenNightmare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GreenNightmare: Jag gillar inte nutella. Äntligen någon mer som inte gör det! Ja, asså det är för sött... Tycker ärligt talat det är en popular opinion för jag har inte träffat någon som tycker om det. Alla jag har pratat om det med har i alla fall en liten förälskelse i det. 30 mar, 2016 20:54 |
|
fearless
Elev |
3 apr, 2016 09:24 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av fearless: Snälla döda mig inte, men enligt mig är Håkan Hellströms musik faktiskt inte så jättebra. TÄNKTE PRECIS SKRIVA DETTA! Han är långt ifrån en fulländad sångare, och tbh så är hans texter inte särskilt bra (enligt mig). 3 apr, 2016 16:06 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av fearless: Snälla döda mig inte, men enligt mig är Håkan Hellströms musik faktiskt inte så jättebra. Enligt mig så är han okej. Hans texter är fina, och det musikala är också rätt bra. Dock är det något med hans röst/sättet han sjunger som gör mig typ obekväm med att lyssna på hans musik.. 3 apr, 2016 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av fearless: Snälla döda mig inte, men enligt mig är Håkan Hellströms musik faktiskt inte så jättebra. Jag älskar Håkan, men tänker då inte döda dig för det 4 apr, 2016 09:46 |
|
Kallamina
Elev |
4 apr, 2016 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen