@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av expelliarmus: Alltså jag har problem! Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt. Är det svårt att andas på grund av en förkylning eller något? I såna fall - ta nässpray. Beror på allergi. Min näsa är så svälld att ingen luft tränger igenom. Finns tyvärr inte så mycket jag kan göra åt saken när kortison inte ens får svullnaden att gå ner!
19 maj, 2012 01:00 |
|
scarhead
Lärare |
19 maj, 2012 01:18 |
|
Borttagen
|
*gäsp*
Jag är jättetrött.. 19 maj, 2012 01:20 |
|
expelliarmus
Elev |
19 maj, 2012 01:21 |
|
Borttagen
|
JAAAAG HAR SÅ TRÅKIGT
19 maj, 2012 01:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAAAAG HAR SÅ TRÅKIGT JAG MED! 19 maj, 2012 01:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Inte kul alls Skrivet av Borttagen: JAAAAG HAR SÅ TRÅKIGT JAG MED! 19 maj, 2012 01:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Nej nu får det fan bli sängen oavsett om jag dör av andningsstillestånd eller inte, orkar inte sitta upp längre! I'm old.
19 maj, 2012 01:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 maj, 2012 01:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: lycka till! kanske jag får säga. det känns bäst.Nej nu får det fan bli sängen oavsett om jag dör av andningsstillestånd eller inte, orkar inte sitta upp längre! I'm old. 19 maj, 2012 01:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen