@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Alltså jag har problem! Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt. Öppna ett fönster elr gå ut på altanen! 19 maj, 2012 00:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av expelliarmus: kan du inte ta med dig telen och prata med någon medans du går ut?? Alltså jag har problem! Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt. ![]()
19 maj, 2012 00:47 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av expelliarmus: kan du inte ta med dig telen och prata med någon medans du går ut?? Alltså jag har problem! Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt. Nej gud, jag kommer dö! Är så fruktansvärt mörkrädd. Och telefonpratande är ingenting jag avgudar :c Dessutom blir det ju egentligen inte bättre i längden av att jag går ut eftersom att jag drar i mig ännu mer pollen då... Gosh, livet
19 maj, 2012 00:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Alltså jag har problem! Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt. Är det svårt att andas på grund av en förkylning eller något? I såna fall - ta nässpray. 19 maj, 2012 00:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av expelliarmus: men mörkret är ingen fara, du kan alltid gömma dig i mörkret Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av expelliarmus: kan du inte ta med dig telen och prata med någon medans du går ut?? Alltså jag har problem! Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt. Nej gud, jag kommer dö! Är så fruktansvärt mörkrädd. Och telefonpratande är ingenting jag avgudar :c Dessutom blir det ju egentligen inte bättre i längden av att jag går ut eftersom att jag drar i mig ännu mer pollen då... Gosh, livet kan du inte gå ut och vara inne på mugglis då?? hmm, det var ett svårt val ![]()
19 maj, 2012 00:49 |
|
childhoodlight
Elev |
19 maj, 2012 00:50 |
|
scarhead
Lärare |
19 maj, 2012 00:50 |
|
expelliarmus
Elev |
19 maj, 2012 00:51 |
|
J-star Black
Elev |
19 maj, 2012 00:52 |
|
childhoodlight
Elev |
19 maj, 2012 00:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen