@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Solkatten: Shit, det var typ 19237 år sedan jag åt Mariekex o.O Haha ... Det väcker så mycket dagisminnen. De tog slut riktigt snabbt. O.O Men herregud hur kan man inte ha druckit te?!? Det är så galet gott. 19 maj, 2012 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av si_tonks: Hur kan fanfictions vara så perfekta? gjkdfdljdfk Vad för fanfics pratar du om? ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Intresseklubben Antecknar att jag har gått upp flera nivåer på mugglarportalen senaste två dagarna. Akitv much? Jag vet att ni bryr er, det är inte nån ide att ni försöker förneka det!
*huvudet bland molnen och vägrar komma ner* 19 maj, 2012 00:31 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: DeathDownAlex *host* jag bor typ vid göteborgskex och jag vet att det skall vara mjölk NEJ! Röd saft. Det är så det ska vara! 19 maj, 2012 00:33 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:33 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Jag: Pappa, HAHA vet du, min kompis fick hål i rumpan i skolan en dag och fick gå hem av lärarna!
Pappa: VA?! Jag: Haha strange va? Pappa: Men...eh...hade hon inga trosor eller? Jag: Men jo? Haha vadfan tror du? pappa: Men du sa ju att hennes rövhål syndes.... Jag: HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HIN FICK HÅL I BYXORNA HAHAHA ![]()
19 maj, 2012 00:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: nej du har så fel kära du Skrivet av Cara Riddle: DeathDownAlex *host* jag bor typ vid göteborgskex och jag vet att det skall vara mjölk NEJ! Röd saft. Det är så det ska vara! ![]()
19 maj, 2012 00:38 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag är snart Master of Death!
19 maj, 2012 00:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 maj, 2012 00:42 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså jag har problem!
Vill sova, måste sova, behöver sova - men jag kan inte gå och lägga mig! Varför? Därför att jag knappat kan andas sittandes och då är det ännu svårare liggandes. Helst av allt skulle jag vilja gå ut och gå, men det är mörkt och läskigt.
19 maj, 2012 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen