@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Solkatten
Jo man ska alltid dricka te, speciellt den här tiden på dygnet. Cara Riddle Nej saft ska det vara. Men som sagt INTE TE. Det svällde upp, smakade degigt och var bara helt galet äckligt. 19 maj, 2012 00:25 |
|
Solkatten
Elev |
Te är äckligt.
Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:26 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Och vi har läskigt mycket gemensamt omg ja omg. Och det kom vi på idag? Liksom wut. ![]()
19 maj, 2012 00:26 |
|
Solkatten
Elev |
Glee är inte SÅ bra ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
DeathDownAlex *host* jag bor typ vid göteborgskex och jag vet att det skall vara mjölk
![]()
19 maj, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Dagens barn får aldrig veta hur det är att bli uppväxt i en "riktig" sådan. Liksom hur det var när vi har små ... En riktig vad? Ang ditt senare inlägg: Te är äckligt. Jag har smakat. 19 maj, 2012 00:28 |
|
si_tonks
Elev |
19 maj, 2012 00:28 |
|
scarhead
Lärare |
19 maj, 2012 00:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Dagens barn får aldrig veta hur det är att bli uppväxt i en "riktig" sådan. Liksom hur det var när vi har små ... En riktig vad? Ang ditt senare inlägg: Te är äckligt. Jag har smakat. Har ändrat nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av si_tonks: vissa männsiskor har mega talang Hur kan fanfictions vara så perfekta? gjkdfdljdfk ![]()
19 maj, 2012 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen