@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Jag kollar just nu på AVPS för första gången. Jag älskar skådespelaren som spelar Umbridge. Så sjukt bra, I can't even.. Ofta du aldrig har sett den förut? o.O Draco & Umbridge äger x'D Joe Walker heter han som spelar både Umbridge & Voldemort! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 23:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 maj, 2012 23:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Och Sev xD haha älskar när han blir full xD Ofta han spelar Severus också? o.O Haha, omg. D:" Fast nej, det gör han fan inte x'D Eller ... vänta lite. Men åh, nu fattar jag vad du menar. HAHAH. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 23:59 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Jag kollar just nu på AVPS för första gången. Jag älskar skådespelaren som spelar Umbridge. Så sjukt bra, I can't even.. Ofta du aldrig har sett den förut? o.O Draco & Umbridge äger x'D Joe Walker heter han som spelar både Umbridge & Voldemort! Haha, jag tyckte att Umbridge och Voldemort påminde om varandra. Nej, jag har sett AVPM, men har inte haft tillfälle att titta på AVPS. ![]()
19 maj, 2012 00:00 |
|
expelliarmus
Elev |
19 maj, 2012 00:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: haha ja jag menade att Sev äger xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Och Sev xD haha älskar när han blir full xD Ofta han spelar Severus också? o.O Haha, omg. D:" Fast nej, det gör han fan inte x'D Eller ... vänta lite. Men åh, nu fattar jag vad du menar. HAHAH. ![]()
19 maj, 2012 00:01 |
|
Solkatten
Elev |
Måste se om AVPS/AVPM någon dag ... och då se exakt hela. Men det får nog bli på sommarlovet i så fall.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:03 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Moi:Vad skulle du göra om babsan intervjuade dig?
Daddy: Sparka honom. Moi: Öh okej. Men...är babsan tekniskt sätt en man? Daddy: *tystnad* .....vem är babsan egentligen? ![]()
19 maj, 2012 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: Moi:Vad skulle du göra om babsan intervjuade dig? Daddy: Sparka honom. Moi: Öh okej. Men...är babsan tekniskt sätt en man? Daddy: *tystnad* .....vem är babsan egentligen? Awkward x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 00:15 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LilyLunaPotter: Moi:Vad skulle du göra om babsan intervjuade dig? Daddy: Sparka honom. Moi: Öh okej. Men...är babsan tekniskt sätt en man? Daddy: *tystnad* .....vem är babsan egentligen? Awkward x'D HAHAHA JA ![]()
19 maj, 2012 00:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen