Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Prue: ^Jag pratar om mitt gymnasium och syon där. Jo, det var dåligt informerat när en inriktning (text) försvann och kurser avbröts hit och dit och lärare slutade/gick på mammaledighet och vikarier fattades. Det som skulle vara en yrkesförberedande linje blev istället ett ihopkok av valfria kurser och annat som tog upp tid. Syon sa att "det ordnar sig" och "nej nej det behöver du inte" m.m. och sa t.ex att jag skulle kunna få komma tillbaka till gymnasiet efter studenten för att läsa upp två kurser på deltid, sedan när vi skulle bestämma om det då sa hon att nej nej, det behövs inte, och det går förresten inte, inte på våran skola för att våran skola var en friskola eller någon annan dålig jävla ursäkt som har ställt till med en massa problem inte bara för mig utan för många andra av mina vänner som sitter i samma sits nu. Dessutom VAR det dåligt informerat och förvirrande innan gymnasievalet i högstadiet, minns jag. Jag visste inte vad jag ville och gick efter det jag tyckte var kul istället, vilket lärarna uppmanade oss till att göra. När jag var på öppet hus på gymnasiet jag sedan valde så talade fotoläraren så varmt och gott om deras fotoinriktning, hur vi skulle få fota analogiskt och lära oss framkalla bilderna själva. Detta var rätt viktigt för mig eftersom jag anser att det är en del av historian med fotografi, och anledningen till att jag öht övervägde att välja just det gymnasiet. Jag tycker verkligen uppriktigt synd om dig! Media ska vara ett jättebra program att gå på, och på mitt gymnasium fungerar den linjen jättebra. Och jag håller med dig. DÅlig info! =) - just like themarauder 9 mar, 2012 07:23 |
|
Sovsvampen
Elev |
9 mar, 2012 09:00 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag tycker verkligen uppriktigt synd om dig! Media ska vara ett jättebra program att gå på, och på mitt gymnasium fungerar den linjen jättebra. Och jag håller med dig. DÅlig info! Ja 9 mar, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
alltså hm, jag typ gillar en kille... men jag är så dålig på att flirta med honom..
jag gillar honom, har gjort det i snart 4 månader nu, och har inte fått någon kontakt alls... gillar honom just för att han är så annorlunda jämfört med de andra killarna jag känner. får alltid uppmärksamhet av dem jag inte bryr mig om, liksom. men han tror säkert att jag gillar W, eftersom alla tror det eftersom W & jag alltid snackar.. han säger aldrig hej till mig längre. verkar aldrig glad av att se mig. igår kom alla till mig på en rast, och när han såg mig, i ögonen, gick han bara därifrån.. alltså... jag fattar precis hans humor, och hans skratt är helt underbart. han är rolig, på ett sarkastiskt sätt. men jag är en tönt :< alltså, inte tönt tönt, utan jag gör inget åt det, åt att jag typ gillar honom mer som än kompis. 9 mar, 2012 18:47 |
|
Jac
Elev |
Jag behöver bra frågor att fråga en kille typ vanliga frågor som vad är din favvo mat men kanske lite mer intressanta frågor.
9 mar, 2012 18:55 |
|
Fiffan17
Elev |
Om jag va kille skulle jag ändå kollat här!
Patriarkatet ska krossas. 9 mar, 2012 19:11 |
|
Anapneo
Elev |
9 mar, 2012 19:52 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Anapneo: Love confuses me... Me too! Tror att en kille som är ett år yngre gillar mig för vi chattade på fb och sen ville han att vi skulle ses! Jag är så förvirrad!
9 mar, 2012 19:55 |
|
linnvendela
Elev |
Jag har en flickvän ♥
Jaha. 9 mar, 2012 19:58 |
|
Anapneo
Elev |
9 mar, 2012 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen