UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Isabelle Granger: Att man tycker om spelet bättre på grund utav grafiken gör inte att man är ytlig. För mig är det främst grafiken som gör Skyrim till det bättre spelet eftersom det ger spelet en helt magisk atmosfär. Vad är inte bättre än att utforska exempelvis vackra vattenfall som man kan hitta lite gär och där? Utsikten från höga berg?Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar Oblivion mer än Skyrim, jag tycker att The Force Awakens är lika bra som den originella triologin, jag gillar inte Converse eller Panic! At The Disco och jag hatar Melodifestivalen och Eurovision. ANGÅENDE OBLIVION JA TACK OMG HAR LETAT SÅ JÄVLA LÄNGE EFTER NÅN SOM HÅLLER MED MIG Eller hur? Oblivion är så mycket mer varierat, det är inte bara ''Gå dit, döda honom och hämta det där''. Det enda som är bättre med Skyrim är grafiken och leveling-systemet. Ja, precis. Har så många ytliga vänner som bara 'jomen skyrim har bättre grafik så därför är det automatiskt det bästa spelet i tes serien!' Och sen har dom inte ens spelat oblivion utan bara typ sett screenshots.. Unpopular opinion, jag kunde inte sätta mig in i Oblivion alls för att det verkligen inte gav mig samma känsla som att spela Skyrim på grund av grafiken. Slutade spela efter en halvtimme och plockade aldrig upp det igen. Jo, förstår det, tycker själv att grafiken är mycket bättre i skyrim och att det addar en hel del poäng till spelet, men faktum kvarstår; oblivions story är mycket mer varierat och mycket roligare på så sätt (enligt mig) Sen får du ju också komma ihåg att oblivion gjordes 2006 och skyrim 2011, så grafik skillnaden är inte så konstig. Det optimala för mig skulle antagligen vara om dom hade gjort oblivion i 'skyrimformat' eller wjhatever 26 mar, 2016 23:37 |
|
LolFeelings
Elev |
Isabelle Granger Givetvis är grafikskillnaden förståelig. Men det är väl sånt man får ta om man spelar saker i fel ordning.
En annan unpopular opinion är att jag inte kan spela open worldspel om det inte har grafik som tilltalar mig.
26 mar, 2016 23:46 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Isabelle Granger Givetvis är grafikskillnaden förståelig. Men det är väl sånt man får ta om man spelar saker i fel ordning. En annan unpopular opinion är att jag inte kan spela open worldspel om det inte har grafik som tilltalar mig. Det kan man ju förstå, spelpreferenser varierar ju från person till person c: 26 mar, 2016 23:55 |
|
Borttagen
|
Norsk er søren meg det vakreste språk som finnes ♥
27 mar, 2016 19:56 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Paulina Black
Jaa omg eller hur Och en annan unpopular opinion; Norge är nog en av de bästa landen som finns. Underbar natur, bra politik, statistiskt högsta livskvaliteten i världen, kom på laxsushi... Det enda som är dåligt med Norge är att allt är så dyrt men vafan man kan ju handla i Sverige xd Liksom när alla bara 'JAG VILL ÅKA TILL USA!' eller 'OMG KANARIEÖARNA' så kommer jag där o ba 'NORGE ÄR THE SHIT FÖRFAN FUK U' 27 mar, 2016 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: Paulina Black Jaa omg eller hur Och en annan unpopular opinion; Norge är nog en av de bästa landen som finns. Underbar natur, bra politik, statistiskt högsta livskvaliteten i världen, kom på laxsushi... Det enda som är dåligt med Norge är att allt är så dyrt men vafan man kan ju handla i Sverige xd Liksom när alla bara 'JAG VILL ÅKA TILL USA!' eller 'OMG KANARIEÖARNA' så kommer jag där o ba 'NORGE ÄR THE SHIT FÖRFAN FUK U' Norges politik är rätt messed up, faktiskt. Det är tråkigt med tanke på hur trevligt så mycket annat är där. (Och att handla i Sverige är inte en verklighet för så många, Norge är kanske inte så stort men tillräckligt för att alla inte ska bo precis vid grensen.) 27 mar, 2016 21:36 |
|
The Queen
Elev |
28 mar, 2016 03:48 |
|
Matilda weasley
Elev |
28 mar, 2016 10:39 |
|
The Queen
Elev |
Kan vi typ bli bästa vänner nu tack
28 mar, 2016 14:12 |
|
GreenNightmare
Elev |
30 mar, 2016 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen