@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
500 inlägg kvar till 10 000!! Omg, omg, omg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 22:15 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Lunah~: ![]() Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Solkatten: ![]() #judgemental killer eyebrows ![]() ![]()
18 maj, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: OM JAG KOMMER PÅ MUGGLISTRÄFFEN I GRÖNALUND KOMMER JAG ATT ÅKA VÄLDIGT LITE SAKER När är den?! 18 maj, 2012 22:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
18 maj, 2012 22:15 |
|
si_tonks
Elev |
Jag drömde en jättaskum sak inatt. Eller igår natt... eller vad det nu blir x)
Jag och Miyuki var ute och åkte skridskor. Hon hade en spray-burk med grön... typ grafitti-färg som hon hade fått av mig i födelsedagspresent. Hon åkte runt och sprejade alla med den gröna färgen.. Och så kommer en tjej som såg ut som en seriefigur, med onaturligt lång hals. Hon kom åkande förbi oss och sa: 'Jag gillar inte det här stället, det är fullt av mygglor som gör mig grön... Yup x) ![]()
18 maj, 2012 22:17 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Lunah~: ![]() Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Solkatten: ![]() #judgemental killer eyebrows ![]()
18 maj, 2012 22:18 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: wHAT AHAHAAHAHAFörresten, jag hade en dröm om att jag gick längs en landsväg när en bil utan tak körde upp bredvid mig. I bilen satt One Direction. De hade haft en konsert eller nåt och var helt trötta och sura men jag bad om autografer och de sa typ "okej då" och var helt otrevliga. Sen frågade jag vad de tyckte om sin fandom. De sa att de inte gillade den och var lite rädda för sina fans, men att de gillade en tumblr som hette nothingbut-chaos vilket är Katla's tumblr och det var lite konstigt för hon postar inte så mycket One Direction eller nåt. Plus att det är lite konstigt att de gillade min flickväns blogg av alla bloggar men ah, dream logic, det tänkte jag ju inte på just då. Hur som helst, jag sa hejdå till dem och sen gick jag hem och sålde deras autografer på Mugglis och alla bara "OH MY GOD YOU'RE SO LUCKY" och jag bara "äh". Det är typ fjärde gången jag drömmer om One Direction och jag gillar inte ens dem xD forever laughing agnes forever ♏︎ 18 maj, 2012 22:18 |
|
Solkatten
Elev |
Ni behöver väl inte ha gif kriget här nu när vi har en tråd om det? :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 22:19 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: OM JAG KOMMER PÅ MUGGLISTRÄFFEN I GRÖNALUND KOMMER JAG ATT ÅKA VÄLDIGT LITE SAKER När är den?! TYP 23 MAJ ![]()
18 maj, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: OM JAG KOMMER PÅ MUGGLISTRÄFFEN I GRÖNALUND KOMMER JAG ATT ÅKA VÄLDIGT LITE SAKER När är den?! TYP 23 MAJ Shiiit! Jag kan inte! 18 maj, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





















Mugglarportalen