@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av EmahS: Skrivet av Maharajah: Jag äter pringles med sea salt-smak ... :'D Nu tror jag du ljög.... Jag tror du äter OLW SOLO'S Sea Salt Gråter nu okej? Var du tvungen. AJA DE SMAKAR SOM PRINGLES IAF!! (Och ser ut som dem!!) Förlåt eheheh. Trodde också att pappa hade köpte pringles och undrade vad det var för konstig färg. och såg att det var OLW... Wierd. Har inte smakat dem, men de ser ut som en ren kopia av pringles.
18 maj, 2012 21:57 |
|
Lunah~
Elev |
18 maj, 2012 22:00 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Maharajah: Skrivet av EmahS: Skrivet av Maharajah: Jag äter pringles med sea salt-smak ... :'D Nu tror jag du ljög.... Jag tror du äter OLW SOLO'S Sea Salt Gråter nu okej? Var du tvungen. AJA DE SMAKAR SOM PRINGLES IAF!! (Och ser ut som dem!!) Förlåt eheheh. Trodde också att pappa hade köpte pringles och undrade vad det var för konstig färg. och såg att det var OLW... Wierd. Har inte smakat dem, men de ser ut som en ren kopia av pringles. För intresseklubben kan jag tala om att det är ren kopia på pringles, burken ser ju identisk ut som de andra burkarna och chipsen smakar lika och ser likadana ut. Den enda skillnaden är att det inte är han mustasch-snubben och ja - att chipsen smakar sea salt 18 maj, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Kill me
18 maj, 2012 22:00 |
|
GinnyOlivia
Elev |
18 maj, 2012 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 22:02 |
|
Lunah~
Elev |
18 maj, 2012 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk. Att vara sjuk är jävligt tråkigt. Imorn ska jag köpa en LP- spelare och några skivor!
18 maj, 2012 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
18 maj, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen