@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Gillar låten de spelar nu ^^ (Har aldrig hört den innan)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Gillar låten de spelar nu ^^ (Har aldrig hört den innan) Fast hälsningen är bättre 18 maj, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
jag retar msmms med mina fötter
18 maj, 2012 21:50 |
|
Lordlollo
Elev |
18 maj, 2012 21:51 |
|
Maharajah
Elev |
Jag äter pringles med sea salt-smak ... :'D
18 maj, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
I Hulken dödade dom en oskyldig hund
18 maj, 2012 21:52 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Maharajah: Jag äter pringles med sea salt-smak ... :'D Nu tror jag du ljög.... Jag tror du äter OLW SOLO'S Sea Salt ![]()
18 maj, 2012 21:55 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Förresten, jag hade en dröm om att jag gick längs en landsväg när en bil utan tak körde upp bredvid mig. I bilen satt One Direction. De hade haft en konsert eller nåt och var helt trötta och sura men jag bad om autografer och de sa typ "okej då" och var helt otrevliga. Sen frågade jag vad de tyckte om sin fandom. De sa att de inte gillade den och var lite rädda för sina fans, men att de gillade en tumblr som hette nothingbut-chaos vilket är Katla's tumblr och det var lite konstigt för hon postar inte så mycket One Direction eller nåt. Plus att det är lite konstigt att de gillade min flickväns blogg av alla bloggar men ah, dream logic, det tänkte jag ju inte på just då.
Hur som helst, jag sa hejdå till dem och sen gick jag hem och sålde deras autografer på Mugglis och alla bara "OH MY GOD YOU'RE SO LUCKY" och jag bara "äh". Det är typ fjärde gången jag drömmer om One Direction och jag gillar inte ens dem xD ![]()
18 maj, 2012 21:56 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Maharajah: Jag äter pringles med sea salt-smak ... :'D Nu tror jag du ljög.... Jag tror du äter OLW SOLO'S Sea Salt Gråter nu okej? Var du tvungen? AJA DE SMAKAR SOM PRINGLES IAF!! (Och ser ut som dem!!) 18 maj, 2012 21:56 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av GinnyOlivia: HAHAHA VAD AWESOMEFörresten, jag hade en dröm om att jag gick längs en landsväg när en bil utan tak körde upp bredvid mig. I bilen satt One Direction. De hade haft en konsert eller nåt och var helt trötta och sura men jag bad om autografer och de sa typ "okej då" och var helt otrevliga. Sen frågade jag vad de tyckte om sin fandom. De sa att de inte gillade den och var lite rädda för sina fans, men att de gillade en tumblr som hette nothingbut-chaos vilket är Katla's tumblr och det var lite konstigt för hon postar inte så mycket One Direction eller nåt. Plus att det är lite konstigt att de gillade min flickväns blogg av alla bloggar men ah, dream logic, det tänkte jag ju inte på just då. Hur som helst, jag sa hejdå till dem och sen gick jag hem och sålde deras autografer på Mugglis och alla bara "OH MY GOD YOU'RE SO LUCKY" och jag bara "äh". Det är typ fjärde gången jag drömmer om One Direction och jag gillar inte ens dem xD jag har drömt en gång om dem. och jag gillar dem. xd 18 maj, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen