@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
ska stanna hemma själv imorgon och jag vet inte hur jag kommer klara av natten... kommer vara med vänner på kvällen men när jag sen ska sova kommer det vara skit creepy att vara ensam
18 maj, 2012 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-18 kl. 21:45
|
|
Solkatten
Elev |
Har jag missat det? D:"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2012 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har jag missat det? D:" Nej, de envisas med att spela musik När kommer det då? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: ska stanna hemma själv imorgon och jag vet inte hur jag kommer klara av natten... kommer vara med vänner på kvällen men när jag sen ska sova kommer det vara skit creepy att vara ensam Prata med någon i telefon så känns det bättre 18 maj, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
ser på Hulken.
18 maj, 2012 21:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har jag missat det? D:" Nej, de envisas med att spela musik När kommer det då? o.O Har ingen aning Innan tolv iaf Håller det på enda till tolv? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 21:47 |
|
reckless
Elev |
Skrivet av IamAK: ska stanna hemma själv imorgon och jag vet inte hur jag kommer klara av natten... kommer vara med vänner på kvällen men när jag sen ska sova kommer det vara skit creepy att vara ensam Kan ingen vän sova över hos dig då så slipper du vara ensam? CharmBlood26477 @ Pottermore 18 maj, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har jag missat det? D:" Nej, de envisas med att spela musik När kommer det då? o.O Har ingen aning Innan tolv iaf Håller det på enda till tolv? o.o Ja, fast är säker på att hälsningen kmr tidigare än då xD 18 maj, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen