Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4772 4773 4774 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
IamAK
Elev

Avatar


ska stanna hemma själv imorgon och jag vet inte hur jag kommer klara av natten... kommer vara med vänner på kvällen men när jag sen ska sova kommer det vara skit creepy att vara ensam rädd.

18 maj, 2012 21:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-18 kl. 21:45
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Har jag missat det? D:"

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 maj, 2012 21:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Har jag missat det? D:"

Nej, de envisas med att spela musik

18 maj, 2012 21:45

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Har jag missat det? D:"

Nej, de envisas med att spela musik

När kommer det då? o.O

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 maj, 2012 21:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av IamAK:
ska stanna hemma själv imorgon och jag vet inte hur jag kommer klara av natten... kommer vara med vänner på kvällen men när jag sen ska sova kommer det vara skit creepy att vara ensam rädd.


Prata med någon i telefon så känns det bättre

18 maj, 2012 21:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Har jag missat det? D:"

Nej, de envisas med att spela musik

När kommer det då? o.O

Har ingen aning
Innan tolv iaf

18 maj, 2012 21:46

Borttagen

Avatar


ser på Hulken.

18 maj, 2012 21:46

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Har jag missat det? D:"

Nej, de envisas med att spela musik

När kommer det då? o.O

Har ingen aning
Innan tolv iaf

Håller det på enda till tolv? o.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 maj, 2012 21:47

reckless
Elev

Avatar


Skrivet av IamAK:
ska stanna hemma själv imorgon och jag vet inte hur jag kommer klara av natten... kommer vara med vänner på kvällen men när jag sen ska sova kommer det vara skit creepy att vara ensam rädd.

Kan ingen vän sova över hos dig då så slipper du vara ensam?

CharmBlood26477 @ Pottermore

18 maj, 2012 21:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Har jag missat det? D:"

Nej, de envisas med att spela musik

När kommer det då? o.O

Har ingen aning
Innan tolv iaf

Håller det på enda till tolv? o.o

Ja, fast är säker på att hälsningen kmr tidigare än då xD

18 maj, 2012 21:48

1 2 3 ... 4772 4773 4774 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.