Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Spoiler 4.22
Ang. Rachel & Blaine/Klaine (screen time/audio clip spoiler som kom ut för någon dag sen) Spoiler: Tryck här för att visa! edit: episoden sög ヾ(。◕ฺ∀◕ฺ)ノ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 9 maj, 2013 13:32 |
|
baramin
Elev |
All I can say is meh. Idk everything just seemed plain dull.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 maj, 2013 12:35 |
|
ronnyponny
Elev |
10 maj, 2013 18:42 |
|
soratanaka
Elev |
ronnyponny: sen är det två säsonger till av denna eviga plåga ahhhhhhhhh
varför ser jag ens på glee det blev ju dåligt s3 ;ww; "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 maj, 2013 19:10 |
|
APELSiiN
Elev |
precis, förstår inte varför jag ens kollar på glee.. ok mest för pezberry och hummelberry scener.
Men jag har ändå love-hate relationship för glee.. ![]()
10 maj, 2013 19:13 |
|
ronnyponny
Elev |
10 maj, 2013 19:16 |
|
IamAK
Elev |
jag följer "glee" på svensk tv men i onsdags missade jag eftersom jag var på 1D konserten. nån som vet var man kan se det? och ingen sida som man måste betala för eller vara medlem på alltså.
10 maj, 2013 19:16 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av IamAK: jag följer "glee" på svensk tv men i onsdags missade jag eftersom jag var på 1D konserten. nån som vet var man kan se det? och ingen sida som man måste betala för eller vara medlem på alltså. http://www.couchtuner.eu/glee/
10 maj, 2013 22:34 |
|
Aleander
Elev |
10 maj, 2013 23:36 |
|
MizzNina
Elev |
Svenskproducerad låt. Whoop. I övrigt, sååå dåligt avsnitt.
Spoiler: Tryck här för att visa! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 maj, 2013 07:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen