UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Jag tycker att skolmat är underskattat. Jag vet inte om jag bara har tur men i min skola får jag god mat.
2 mar, 2016 15:45 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag tycker att skolmat är underskattat. Jag vet inte om jag bara har tur men i min skola får jag god mat. Håller med. Visst att varje måltid kanske inte var toppen, men överlag tyckte jag inte det var nån större fel på den. Har lärt mig uppskatta skolmaten ännu mer sen jag började plugga på universitetet och fått laga min egen lunch, eller köpa den ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 2 mar, 2016 16:10 |
|
Borttagen
|
Uggs är de fulaste jävla skorna i hela universum.
26 mar, 2016 19:44 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Uggs är de fulaste jävla skorna i hela universum. Herre gud äntligen någon som håller med, de är så jävla fula och obekväma fattar inte varför alla verkar ha ett par 26 mar, 2016 20:02 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Jag gillar Oblivion mer än Skyrim, jag tycker att The Force Awakens är lika bra som den originella triologin, jag gillar inte Converse eller Panic! At The Disco och jag hatar Melodifestivalen och Eurovision.
26 mar, 2016 20:39 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar Oblivion mer än Skyrim, jag tycker att The Force Awakens är lika bra som den originella triologin, jag gillar inte Converse eller Panic! At The Disco och jag hatar Melodifestivalen och Eurovision. ANGÅENDE OBLIVION JA TACK OMG HAR LETAT SÅ JÄVLA LÄNGE EFTER NÅN SOM HÅLLER MED MIG 26 mar, 2016 20:43 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar Oblivion mer än Skyrim, jag tycker att The Force Awakens är lika bra som den originella triologin, jag gillar inte Converse eller Panic! At The Disco och jag hatar Melodifestivalen och Eurovision. ANGÅENDE OBLIVION JA TACK OMG HAR LETAT SÅ JÄVLA LÄNGE EFTER NÅN SOM HÅLLER MED MIG Eller hur? Oblivion är så mycket mer varierat, det är inte bara ''Gå dit, döda honom och hämta det där''. Det enda som är bättre med Skyrim är grafiken och leveling-systemet.
26 mar, 2016 22:40 |
|
DonutAlien
Elev |
jag hatar glass så jäkla mycket
ugh 26 mar, 2016 22:45 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar Oblivion mer än Skyrim, jag tycker att The Force Awakens är lika bra som den originella triologin, jag gillar inte Converse eller Panic! At The Disco och jag hatar Melodifestivalen och Eurovision. ANGÅENDE OBLIVION JA TACK OMG HAR LETAT SÅ JÄVLA LÄNGE EFTER NÅN SOM HÅLLER MED MIG Eller hur? Oblivion är så mycket mer varierat, det är inte bara ''Gå dit, döda honom och hämta det där''. Det enda som är bättre med Skyrim är grafiken och leveling-systemet. Ja, precis. Har så många ytliga vänner som bara 'jomen skyrim har bättre grafik så därför är det automatiskt det bästa spelet i tes serien!' Och sen har dom inte ens spelat oblivion utan bara typ sett screenshots.. 26 mar, 2016 22:48 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Att man tycker om spelet bättre på grund utav grafiken gör inte att man är ytlig. För mig är det främst grafiken som gör Skyrim till det bättre spelet eftersom det ger spelet en helt magisk atmosfär. Vad är inte bättre än att utforska exempelvis vackra vattenfall som man kan hitta lite gär och där? Utsikten från höga berg?Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar Oblivion mer än Skyrim, jag tycker att The Force Awakens är lika bra som den originella triologin, jag gillar inte Converse eller Panic! At The Disco och jag hatar Melodifestivalen och Eurovision. ANGÅENDE OBLIVION JA TACK OMG HAR LETAT SÅ JÄVLA LÄNGE EFTER NÅN SOM HÅLLER MED MIG Eller hur? Oblivion är så mycket mer varierat, det är inte bara ''Gå dit, döda honom och hämta det där''. Det enda som är bättre med Skyrim är grafiken och leveling-systemet. Ja, precis. Har så många ytliga vänner som bara 'jomen skyrim har bättre grafik så därför är det automatiskt det bästa spelet i tes serien!' Och sen har dom inte ens spelat oblivion utan bara typ sett screenshots.. Unpopular opinion, jag kunde inte sätta mig in i Oblivion alls för att det verkligen inte gav mig samma känsla som att spela Skyrim på grund av grafiken. Slutade spela efter en halvtimme och plockade aldrig upp det igen.
26 mar, 2016 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen