@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Välkommen till verkligheten!Man kan ju inte prata om bananer utan att folk ska misstolka det ._. jag misstolkar lite allt möjligt. heh. 18 maj, 2012 18:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-18 kl. 18:43
|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Man kan ju inte prata om bananer utan att folk ska misstolka det ._. HAHA känner mig träffad. Men kom igen, "få upp den" + "banan" = upplagt för att misstolka!
18 maj, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Vill hitta en bra film att se. Buhu :o
18 maj, 2012 18:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 maj, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Skulle ladda ner The Adventures of Robin Hood och den fastna på 98%
Det är en Errolivia film :c Hoppas inte samma sak händer med Dodge City....Jag vill se bra filmer. 18 maj, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad letar du efter?? Vill hitta en bra film att se. Buhu :o Well, inte skräck eller romantik :o Gillar historiska filmer men det mesta funkar. Har sett så jäkla många filmer senaste året att man har börjat tröttna lite då filmerna ofta har liknande handling :< 18 maj, 2012 18:47 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av scarhead: ush!! Skrivet av ronnyponny: Min bästis som är jätterädd för sprutor spände sig så mycket och var så nervös att hon svimmade av när hon tog den. Skrivet av J00KERN: när jag tog den första så sa hon att det var ett väldigt snällt vaccin och sen sa hon att vi skulle ta det lite lungt för att det var lätt att svimma av den!!Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: blä gör den visst </3Skrivet av scarhead: Skrivet av J00KERN: Jag ska ta den nästa vecka, exakt, jag kommer dö </3Måste ta andra sprutan för Livmoderhalscancer antingen idag eller imorgon. ORKAR INTE. KOMMER DÖ </3 vi får klaga om det tillsammans. ska ta den nu, den gör inte ont : ) fast jag är mest rädd för biverkningarna för jag vill verkligen inte må illa haha Alla sprutor gör ont D: Jag får alltid biverkningar efter dom, eller ganska ofta. Efter svininfluensa sprutorna var jag sjuk i 2 veckor haha o.o Snällt vaccin?? o.O Oh stackarn :c Min kompis grät när hon tog svininfluensa sprutan och jag behövde sitta och hålla hennes hand haha "/ ![]()
18 maj, 2012 18:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag kan rekommendera, the wave (stavnign Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: vad letar du efter?? Vill hitta en bra film att se. Buhu :o Well, inte skräck eller romantik :o Gillar historiska filmer men det mesta funkar. Har sett så jäkla många filmer senaste året att man har börjat tröttna lite då filmerna ofta har liknande handling :< ![]()
18 maj, 2012 18:48 |
|
scarhead
Lärare |
18 maj, 2012 18:49 |
|
Alice...
Elev |
Visste ni att om man bär en 2 meter lång gandalf-stav på tunnelbanan så stirrar folk på en?! O.O
Det gör vi väl alla ibland?
18 maj, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen