@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har +190
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 18:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 maj, 2012 18:38 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av J00KERN: när jag tog den första så sa hon att det var ett väldigt snällt vaccin och sen sa hon att vi skulle ta det lite lungt för att det var lätt att svimma av den!!Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: blä gör den visst </3Skrivet av scarhead: Skrivet av J00KERN: Jag ska ta den nästa vecka, exakt, jag kommer dö </3Måste ta andra sprutan för Livmoderhalscancer antingen idag eller imorgon. ORKAR INTE. KOMMER DÖ </3 vi får klaga om det tillsammans. ska ta den nu, den gör inte ont : ) fast jag är mest rädd för biverkningarna för jag vill verkligen inte må illa haha Alla sprutor gör ont D: Jag får alltid biverkningar efter dom, eller ganska ofta. Efter svininfluensa sprutorna var jag sjuk i 2 veckor haha o.o Snällt vaccin?? o.O
18 maj, 2012 18:38 |
|
expelliarmus
Elev |
18 maj, 2012 18:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av ronnyponny: Min bästis som är jätterädd för sprutor spände sig så mycket och var så nervös att hon svimmade av när hon tog den. Skrivet av J00KERN: när jag tog den första så sa hon att det var ett väldigt snällt vaccin och sen sa hon att vi skulle ta det lite lungt för att det var lätt att svimma av den!!Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: blä gör den visst </3Skrivet av scarhead: Skrivet av J00KERN: Jag ska ta den nästa vecka, exakt, jag kommer dö </3Måste ta andra sprutan för Livmoderhalscancer antingen idag eller imorgon. ORKAR INTE. KOMMER DÖ </3 vi får klaga om det tillsammans. ska ta den nu, den gör inte ont : ) fast jag är mest rädd för biverkningarna för jag vill verkligen inte må illa haha Alla sprutor gör ont D: Jag får alltid biverkningar efter dom, eller ganska ofta. Efter svininfluensa sprutorna var jag sjuk i 2 veckor haha o.o Snällt vaccin?? o.O 18 maj, 2012 18:39 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av scarhead: ush!!Skrivet av ronnyponny: Min bästis som är jätterädd för sprutor spände sig så mycket och var så nervös att hon svimmade av när hon tog den. Skrivet av J00KERN: när jag tog den första så sa hon att det var ett väldigt snällt vaccin och sen sa hon att vi skulle ta det lite lungt för att det var lätt att svimma av den!!Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: blä gör den visst </3Skrivet av scarhead: Skrivet av J00KERN: Jag ska ta den nästa vecka, exakt, jag kommer dö </3Måste ta andra sprutan för Livmoderhalscancer antingen idag eller imorgon. ORKAR INTE. KOMMER DÖ </3 vi får klaga om det tillsammans. ska ta den nu, den gör inte ont : ) fast jag är mest rädd för biverkningarna för jag vill verkligen inte må illa haha Alla sprutor gör ont D: Jag får alltid biverkningar efter dom, eller ganska ofta. Efter svininfluensa sprutorna var jag sjuk i 2 veckor haha o.o Snällt vaccin?? o.O
18 maj, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Vi finländare försöker att få 1D come to Finland att trenda på twitter
Vi började för ca 30 minuter sedan, och f*n vad många som tweetar det XD 18 maj, 2012 18:41 |
|
scarhead
Lärare |
^
^ men vår sköterska sa tvärtom - vi skulle röra oss mycket, så skulle det fixa sig. det gjorde det, jag var en av de som inte hade ont under dagen. xd dock fick jag ont i magen eh. 18 maj, 2012 18:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha ja men lr hur xD haha jag skrattar ihjäl mig åt vissa xD
![]()
18 maj, 2012 18:41 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan ju inte prata om bananer utan att folk ska misstolka det ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen