UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vetauriel
Elev |
7 feb, 2016 23:25 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2016 14:58 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Jag tycker inte om Ace Wilder... Känns som den enda som inte tycker om henne Ugh känner likadant, min brorsa blev fett glad när hon inte åkte ut och jag bara nej... varför?? 9 feb, 2016 12:04 |
|
Embroyo
Elev |
hatar gifs som signaturer de känns som om dom ofrivilligt suger upp mitt internet
(även fast jag har 4 st sj hahaha) 9 feb, 2016 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: hatar gifs som signaturer de känns som om dom ofrivilligt suger upp mitt internet (även fast jag har 4 st sj hahaha) Ja, hatar dom! Tycker det är jobbigt för ögonen när allt rör sig all over the place och min iPad blir jätteseg av dom! Tycker det borde finnas som inställning att man kan välja att inte se folks signaturer. 9 feb, 2016 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: hatar gifs som signaturer de känns som om dom ofrivilligt suger upp mitt internet (även fast jag har 4 st sj hahaha) Hear hear. Vill kunna välja bort att se dem.. 10 feb, 2016 08:27 |
|
Borttagen
|
Ibland när jag är sliten och trött är det jätteskönt att bara möla ner en kladdig förpackning i hushållssoporna istället för att stå och sköljda ur den för återvinning.
(till mitt försvar kan jag säga att jag sopsorterar i typ 99 fall av 100) 10 feb, 2016 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ibland när jag är sliten och trött är det jätteskönt att bara möla ner en kladdig förpackning i hushållssoporna istället för att stå och sköljda ur den för återvinning. (till mitt försvar kan jag säga att jag sopsorterar i typ 99 fall av 100) Haha, I do that too 10 feb, 2016 23:48 |
|
Vetauriel
Elev |
Jag avskyr barn. Jag vill aldrig ha barn. Barn är smittspridande små grejer. Usch.
(Men jag är ju tjej så "lilla gumman du ändrar dig nog" eller whatever det är folk brukar säga till frivilligt barnlösa kvinnor"
11 feb, 2016 01:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vetauriel: Jag avskyr barn. Jag vill aldrig ha barn. Barn är smittspridande små grejer. Usch. (Men jag är ju tjej så "lilla gumman du ändrar dig nog" eller whatever det är folk brukar säga till frivilligt barnlösa kvinnor" Alltså många säger ju sådär för att det brukar ändra sig när den biologiska klockan börjar ticka och kroppen brukar då börja skrika efter barn. Nu säger jag brukar, för att det är vanligt, men det gäller förstås absolut inte alla. Att ha barn eller att inte ha barn är ett frivilligt val. För ett par år sen ville jag absolut inte ha barn. Nu när jag passerat 25 känner jag att det vill jag visst det 11 feb, 2016 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen