Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4758 4759 4760 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar


Mamma verkar inte orolig att jag pratade med tre tjejer jag aldrig mött, utan att jag var så osocial i telefon. xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

18 maj, 2012 17:40

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av Cara Riddle:
det lät riktigt jobbigt slå di klass i huvudet
universeum kan vara helt okej jag rekommenderar sf-bokhandeln med
Jupp, egentligen har jag väl inte ens tid med att åka dit, men man gör väl allt för att slippa vara i skolan där en viss person som inte ligger på den ljusa sidan i dagsläget kommer att vara, så då är jag hellre på andra sidan Sverige ifrån honom under ett par dagar.
Det låter som en väldigt okey plats för mig, speciellt hos hajarna (finner den biten väldigt konstigt, jag har fobi för stora mängder vatten, men vill ändå dyka med hajar, valar, delfiner, diverse olika andra sorters fiskar, och så vidare... för att inte tala om att jag alltid haft en förkärlek för vattenlevande djur). Det vore något att köpa böcker, jag börjar få dåligt på sådant här hemma... Har läst allt mer än tio gånger vardera... Visserligen kommer jag inte ha råd att köpa något pga. att jag ska till Uppcon i sommar och behöver ha pengar där. Plus att jag kommer klassas som arbetslös från och med den sjätte juni.
den delen är jätte cool och simma med delfiner är jätte kul

sf-bokhandeln är kul att bara gå in och kolla i sen finns shock med om du gillar annorlunda kläder och sånt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

18 maj, 2012 17:40

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 maj, 2012 17:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att avifors är en skum snubbe .___.

tackar tackar

Inga problem
Du sa ju att jag var en snubbe så ._____.
1-1

hahah förlåt- det blev fel. Du är mannen i huset ^^

Fel, förlåt, mannen, huset. VAAAAAAA?

du är mannen i huset xD

18 maj, 2012 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att avifors är en skum snubbe .___.

tackar tackar

Inga problem
Du sa ju att jag var en snubbe så ._____.
1-1

hahah förlåt- det blev fel. Du är mannen i huset ^^

Fel, förlåt, mannen, huset. VAAAAAAA?

du är mannen i huset xD

Ja, hurså?

18 maj, 2012 17:42

Solkatten
Elev

Avatar


Behöver en massa förslag på engelska tjejnamn & engelska efternamn som passar bra ihop!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 maj, 2012 17:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Individualitet = personlighet

Intelligence, Wit, Wisdom, Creativity och Individuality.

Don't get it. xD
Alltså...Förstår du inte vad själva ''Intelligence, wit, wisdom, creativity och individuality'' betyder eller själva ordet individualitet? Jag sa ju vad det betyder (eller vad synonymen till det var)

Ja, men exakt vad menar de med "personlighet" om du fattar vad jag menar :'s
Det är säkert ett citat. Vet du av vem? Kan vara svårt o tyda visa citats men jag tror dom menar med de viktiga sakerna i livet och bland dom mest viktiga är en människas personlighet. Med personlighet bjuder vi på oss själva och utan personlighet blir vi tråkiga :s

18 maj, 2012 17:43

scarhead
Lärare

Avatar


Intelligence, Wit, Wisdom, Creativity och Individuality.
oh fuck
maybe I am a ravenclaw after all

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

18 maj, 2012 17:45

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
den delen är jätte cool och simma med delfiner är jätte kul

sf-bokhandeln är kul att bara gå in och kolla i sen finns shock med om du gillar annorlunda kläder och sånt
Det vore både coolt och kul ifall jag kudne övervinna min förbannade fobi...

Enda problemet med mig, när jag ser böcker så vill jag köpa något, lol... Och vad gäller Shock så vet jag inte, har inget emot deras kläder, men jag tror inte precis att jag kan tänka mig att klä mig med dem heller. Är egentligen inte så förtjust i kläder överhuvudtaget, tar liksom bara på mig det jag känner för och that's it. Jag har ingen stil och har helt ärligt aldrig brytt mig om hur jag ser ut.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

18 maj, 2012 17:50

Borttagen

Avatar


Läser igenom ABC Handboken just nu, OMG VAD JAG LÄNGTAR. ♥

18 maj, 2012 17:51

1 2 3 ... 4758 4759 4760 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.