@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 maj, 2012 17:24 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: HAHAH ja. Jag började skrika ''JAG ÄR HÄR'' när ni pratade om att jag kanske hade stuckit och inte lagt på. xdSkrivet av scarhead: HarryFreakingPotter - JO, Linnea, du har fin röst!! Varför tror jag fortsatte lyssna på ert prat liksom. Hörde du oss i slutet? HAHA, när vi typ: Hon kanske bara lyssnar på vad vi säger. 18 maj, 2012 17:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vad betyder individualitet? x) Individ Ens egna, personliga Ehm, va? xD ~ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 17:27 |
|
Caius
Elev |
Vet egentligen inte, lär nog passa på att besöka universeum. Undvika resten av klassen då de ska supa sig fulla och bli odrägliga. Gå på studiebesök på något tryckeri (har inte ens fått veta vilket, så det känns väldigt "lovande"
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 18 maj, 2012 17:28 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: HAHAH ja. Jag började skrika ''JAG ÄR HÄR'' när ni pratade om att jag kanske hade stuckit och inte lagt på. xd Skrivet av scarhead: HarryFreakingPotter - JO, Linnea, du har fin röst!! Varför tror jag fortsatte lyssna på ert prat liksom. Hörde du oss i slutet? HAHA, när vi typ: Hon kanske bara lyssnar på vad vi säger. Ahw, vi hörde inte det, HAHA x) ![]()
18 maj, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vad betyder individualitet? x) Individ Ens egna, personliga Ehm, va? xD ~ Haha det är svårt att förklara XD Men typ, något personligt, något individuellt. Individualitet måste vara en böjning. ------------ Haha jättefin! Fast jag såg inte sällskapsrummet så 18 maj, 2012 17:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Caius: det lät riktigt jobbigt Vet egentligen inte, lär nog passa på att besöka universeum. Undvika resten av klassen då de ska supa sig fulla och bli odrägliga. Gå på studiebesök på något tryckeri (har inte ens fått veta vilket, så det känns väldigt "lovande" universeum kan vara helt okej ![]()
18 maj, 2012 17:30 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: HAHAH det förklarar det x)Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: HAHAH ja. Jag började skrika ''JAG ÄR HÄR'' när ni pratade om att jag kanske hade stuckit och inte lagt på. xd Skrivet av scarhead: HarryFreakingPotter - JO, Linnea, du har fin röst!! Varför tror jag fortsatte lyssna på ert prat liksom. Hörde du oss i slutet? HAHA, när vi typ: Hon kanske bara lyssnar på vad vi säger. Ahw, vi hörde inte det, HAHA x) och först när ni ringde så hade jag svarat men jag visste inte vad jag skulle säga så jag satt med munnen öppen och jättestel och bah ''omfg''. xd 18 maj, 2012 17:31 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vad betyder individualitet? x) Individ Ens egna, personliga Ehm, va? xD ~ ditt egna! den som du är, du är en individ. svårt att förklara, så du får googla c: ![]()
18 maj, 2012 17:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vad betyder individualitet? x) Individ Ens egna, personliga Ehm, va? xD ~ Haha jättefin! Fast jag såg inte sällskapsrummet så Inte jag heller helt. Typ mörkblått och lila eller något liknande. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 maj, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen