@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Btw, när jag var där försökte jag tjata till mig en groda. Haha. c: Kanske på grund av mig? xD 18 maj, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Btw, när jag var där försökte jag tjata till mig en groda. Haha. c: Kanske på grund av mig? xD Näää Jag gillar grodor, därfööör ville jag ha en en gång räddade jag o min kompis en groda från att bli uppäten av ankor..... 18 maj, 2012 16:50 |
|
si_tonks
Elev |
18 maj, 2012 16:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 maj, 2012 16:52 |
|
Caius
Elev |
Göteborg nästa, men så jävla mycket att göra innan jag åker dit att jag inte orkar... Och ändå hamnade jag här. Hur gick det till? Läxorna gör sig inte själv och rummet städar inte sig självt heller (hur mycket man än vill det)...
Men jag är ändå glad, för nu har jag Baskerville på min dator och kan leva utan att bli ledsen varje gång jag ska läsa något... Seriffer är det vackraste som finns. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 18 maj, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att avifors är en skum snubbe .___.
18 maj, 2012 17:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: Jag satt tyst hela tiden för jag visste aldrig vad jag skulle säga. xDJag, HarryFreakingPotter och MonsterCookie ringde scarhead idag... It was kind of awkward x) 18 maj, 2012 17:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Caius: vad skall du göra i gbg då?? Göteborg nästa, men så jävla mycket att göra innan jag åker dit att jag inte orkar... Och ändå hamnade jag här. Hur gick det till? Läxorna gör sig inte själv och rummet städar inte sig självt heller (hur mycket man än vill det)... Men jag är ändå glad, för nu har jag Baskerville på min dator och kan leva utan att bli ledsen varje gång jag ska läsa något... Seriffer är det vackraste som finns. ![]()
18 maj, 2012 17:04 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av si_tonks: Jag, HarryFreakingPotter och MonsterCookie ringde scarhead idag... It was kind of awkward x) Vi borde nog sagt vem som var vem! x)
18 maj, 2012 17:04 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: TROR DUSkrivet av si_tonks: Jag, HarryFreakingPotter och MonsterCookie ringde scarhead idag... It was kind of awkward x) Vi borde nog sagt vem som var vem! x) jag satt hela tiden och tänkte ''Linnea? Siri? Ida? ALLTSÅ VEM'' fast du sa en gång att det var du. så då fick jag veta det. xd 18 maj, 2012 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen