Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
5 mar, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Fattar inte heller, två stora klumpar som bara är ivägen D:
6 mar, 2012 22:59 |
|
Bombarda
Elev |
^håller med er till 100%
Kärlek till alla! 6 mar, 2012 23:02 |
|
Pumpkin99
Elev |
7 mar, 2012 00:08 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Pumpkin99: Jag har världens jobbigaste, mest irriterande och elakaste kille i min klass... :/ usch. Det värsta är att oftast är det bara att stå ut.. =) - just like themarauder 7 mar, 2012 07:30 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Pumpkin99: Jag har världens jobbigaste, mest irriterande och elakaste kille i min klass... :/ usch. Det värsta är att oftast är det bara att stå ut.. Jag vet, och han har ADHD så han skyller på det så fort han har gjort någonting, och då säger lärarna på det stora hela att det är okej
7 mar, 2012 08:17 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Pumpkin99: Skrivet av themarauder: Skrivet av Pumpkin99: Jag har världens jobbigaste, mest irriterande och elakaste kille i min klass... :/ usch. Det värsta är att oftast är det bara att stå ut.. Jag vet, och han har ADHD så han skyller på det så fort han har gjort någonting, och då säger lärarna på det stora hela att det är okej Är han såpass medveten om det, så har han väl lite mer skyldigheter? Tycker att era lärare verkar en smula korkade, hehe. Tycker att ni borde säga till dem på skarpen! Den här personen i fråga har iof ADHD, men det ger inte en rätten att bete sig som en idiot med flit. =) - just like themarauder 7 mar, 2012 08:26 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Pumpkin99: Skrivet av themarauder: Skrivet av Pumpkin99: Jag har världens jobbigaste, mest irriterande och elakaste kille i min klass... :/ usch. Det värsta är att oftast är det bara att stå ut.. Jag vet, och han har ADHD så han skyller på det så fort han har gjort någonting, och då säger lärarna på det stora hela att det är okej Är han såpass medveten om det, så har han väl lite mer skyldigheter? Tycker att era lärare verkar en smula korkade, hehe. Tycker att ni borde säga till dem på skarpen! Den här personen i fråga har iof ADHD, men det ger inte en rätten att bete sig som en idiot med flit. Alltså inte alla lärare, vår förra lärare var hur bra sol helst och sa till ordentligt och allt sånt, men vissa verkar vara lite... Rädda för att göra fel eller något. Vi har pratat med dem hundratusentals gånger och haft samtal med honom tillsammans med lärarna och han säger förlåt men sen två dagar efter händer samma sak igen!
7 mar, 2012 08:30 |
|
themarauder
Lärare |
7 mar, 2012 08:39 |
|
melle-hjrta
Elev |
GOD VAD JAG HATAR MIN SKOLA!
7 mar, 2012 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen