Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little lily
Elev |
20 sep, 2013 17:46 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du kramar mig. ♥Ja FJORTISTEDDY SKA KOMMA SÅ KAN VI KRAMAS JA OCH VI KAN STÅ OCH GÖRA PEDDOSMAJL PÅ TÅG MAN INTE SKA PÅ SOM STANNAR PÅ PERRONGEN 20 sep, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Jag kramar inte alls dig, fast jo vi kramades idag men buhu. I guess I like u.Skrivet av Borttagen: Du kramar mig. ♥Ja FJORTISTEDDY SKA KOMMA SÅ KAN VI KRAMAS JA OCH VI KAN STÅ OCH GÖRA PEDDOSMAJL PÅ TÅG MAN INTE SKA PÅ SOM STANNAR PÅ PERRONGEN JA OMR MIN NYA HOBBY. 20 sep, 2013 20:19 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA. ALLA ÄLSKAR MIG. ♥Skrivet av Zendaya: Jag kramar inte alls dig, fast jo vi kramades idag men buhu. I guess I like u.Skrivet av Borttagen: Du kramar mig. ♥Ja FJORTISTEDDY SKA KOMMA SÅ KAN VI KRAMAS JA OCH VI KAN STÅ OCH GÖRA PEDDOSMAJL PÅ TÅG MAN INTE SKA PÅ SOM STANNAR PÅ PERRONGEN JA OMR MIN NYA HOBBY. ruliruli är det. Ska göra det imorgon! 20 sep, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Höhö inte Nika ^^Skrivet av Borttagen: HAHA. ALLA ÄLSKAR MIG. ♥Skrivet av Zendaya: Jag kramar inte alls dig, fast jo vi kramades idag men buhu. I guess I like u.Skrivet av Borttagen: Du kramar mig. ♥Ja FJORTISTEDDY SKA KOMMA SÅ KAN VI KRAMAS JA OCH VI KAN STÅ OCH GÖRA PEDDOSMAJL PÅ TÅG MAN INTE SKA PÅ SOM STANNAR PÅ PERRONGEN JA OMR MIN NYA HOBBY. ruliruli är det. Ska göra det imorgon! Omr tralallala får jag joina? 20 sep, 2013 20:21 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hon lever inte tyvär. Värsta mugglar smutsblodiga. TÖNTSkrivet av Zendaya: Höhö inte Nika ^^Skrivet av Borttagen: HAHA. ALLA ÄLSKAR MIG. ♥Skrivet av Zendaya: Jag kramar inte alls dig, fast jo vi kramades idag men buhu. I guess I like u.Skrivet av Borttagen: Du kramar mig. ♥Ja FJORTISTEDDY SKA KOMMA SÅ KAN VI KRAMAS JA OCH VI KAN STÅ OCH GÖRA PEDDOSMAJL PÅ TÅG MAN INTE SKA PÅ SOM STANNAR PÅ PERRONGEN JA OMR MIN NYA HOBBY. ruliruli är det. Ska göra det imorgon! Omr tralallala får jag joina? Jaaaaaaaa 20 sep, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: aw oki sara då?Skrivet av Borttagen: Hon lever inte tyvär. Värsta mugglar smutsblodiga. TÖNTSkrivet av Zendaya: Höhö inte Nika ^^Skrivet av Borttagen: HAHA. ALLA ÄLSKAR MIG. ♥Skrivet av Zendaya: Jag kramar inte alls dig, fast jo vi kramades idag men buhu. I guess I like u.Skrivet av Borttagen: Du kramar mig. ♥Ja FJORTISTEDDY SKA KOMMA SÅ KAN VI KRAMAS JA OCH VI KAN STÅ OCH GÖRA PEDDOSMAJL PÅ TÅG MAN INTE SKA PÅ SOM STANNAR PÅ PERRONGEN JA OMR MIN NYA HOBBY. ruliruli är det. Ska göra det imorgon! Omr tralallala får jag joina? Jaaaaaaaa HIHIHI JAJ 20 sep, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
._____.
21 sep, 2013 08:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du kommer ♥._____. 21 sep, 2013 13:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi får se ^Skrivet av Borttagen: Du kommer ♥ ._____. 21 sep, 2013 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen