UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Archarec: Jag tror inte ens jag tänker försöka förtydliga det jag skrev, eftersom jag blev lika förvirrad själv efter att ha läst om det.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Archarec: Att anledningen till att något är ett problem är just att det är ett problem som ett argument till varför jag ska tycka annorlunda? Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Archarec: Och det förändrar inte min fråga heller. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Archarec: Jag tycker inte om kramar heller, eller när någon rör vid mig... men det är väl omöjligt över nätet? Vad är egentligen skadan i ett ord som ej är menat att uppröra? Skrivet av LolFeelings: Jag förstår inte varför i hela friden folk har börjat skriva "frivilliga kramar". Somliga av oss gillar inte kramar. Om någon skulle gå fram och krama mig skulle den eventuellt få ett knä mellan benen. Principiellt är det samma sak med virtuella kramar för min del. Principiellt var menat som ett nyckeord. Det besvarar däremot din fråga. Ärligt talat lyckades jag inte dechiffrera det där. Hur som helst försökte jag inte bemöta din fråga med ett argument. Det var ett svar. Av princip vill jag (och säkerligen många andra) inte bli kramade, varken fysiskt eller över nätet. Att bli påtvingad eller "påtvingad" en kram hjälper inte i tröstande syfte, vilket kramar ofta används till, och gör istället saken bara värre. Princip. Princip. ...jag tror däremot inte att det skulle förändra hur jag egentligen tycker om det, hur mycket jag än begriper hur du tänker eftersom jag inte gillar fysisk kontakt själv. Ord är bara ord, det är egentligen inte någon som försöker hoppa på en eller något. Skulle inte "frivillig kram" också innebära att man blir påtvingad något då också? Jag kan val inte påstå att jag är super comfortable med kramar direkt. Men alltså, när någon bara skriver *kram* så är det ju egentligen bara ett ord som visar sympati, jag finns här och så vidare. Jag känner mig inte direkt överväldigad av *den virtuella kramen* även om jag säkert gjort det i verkligheten. 4 feb, 2016 08:55 |
|
Embroyo
Elev |
jag hatar när folk skriver flera långa dialoger i detta forumet vill liksom snabbläsa lite men så är det bara långa dialoger haha vafan jag pallar väl inte läsa dom
7 feb, 2016 14:47 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Tycker att låten Hotline Bling är bra, och älskar alla vines dem gjort utav den låten. Vet att detta är en unpopular opinion för alla verkar HATA den men jaja haha
7 feb, 2016 14:51 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
7 feb, 2016 15:28 |
|
Matilda weasley
Elev |
Jag tycker inte om Ace Wilder... Känns som den enda som inte tycker om henne
Jag är jag, det är inte du :P
7 feb, 2016 17:46 |
|
kanelpumpa
Elev |
7 feb, 2016 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte Shailene Woodley
7 feb, 2016 19:17 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Jag tycker inte om Ace Wilder... Känns som den enda som inte tycker om henne Jag är inte heller något fan direkt ✩✩✩ 7 feb, 2016 19:17 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Matilda weasley: Jag tycker inte om Ace Wilder... Känns som den enda som inte tycker om henne Jag är inte heller något fan direkt Woo, jag är inte ensam! Tycker att hon är jobbig Jag är jag, det är inte du :P
7 feb, 2016 19:26 |
|
Embroyo
Elev |
Ellie Goulding (hur namnet nu stavas) är värdelös live. asså finns ingen tråkigare att se sjunga live sorry
7 feb, 2016 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen