Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 472 473 474 ... 700 701 702
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Nessilini: Tycker verkligen du ska spinna vidare på ett internskämt


=) - just like themarauder

4 mar, 2012 23:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Nessilini: Tycker verkligen du ska spinna vidare på ett internskämt



Jo men jag har verkligen ingen idé. Du kan kolla mitt inlägg i raggningsrepliktråden. Alltså jag tänker på Jag tiitar nu, eller jag ser dig, och någonting med ett öga. XD

4 mar, 2012 23:34

themarauder
Lärare

Avatar


Låt er gå och SE en teater då? haha
Skriv ett roligt kort till =)

=) - just like themarauder

4 mar, 2012 23:35

Borttagen

Avatar


eller Se en film... hahahha

4 mar, 2012 23:39

Borttagen

Avatar


Vaxade bikinilinjen idag :c

4 mar, 2012 23:40

themarauder
Lärare

Avatar


^
ajajajaj?

=) - just like themarauder

4 mar, 2012 23:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
^
ajajajaj?
Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!!
för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$

4 mar, 2012 23:42

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
^
ajajajaj?
Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!!
för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$

Uschusch! MODIG är du. o.O

=) - just like themarauder

4 mar, 2012 23:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
^
ajajajaj?
Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!!
för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$

Uschusch! MODIG är du. o.O
Haha nej, ytlig. Ska börja på simning igen o jag vill inte att folk ser mitt könshår........
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Falltheragefaces.com%2Fimg%2Ffaces%2Flarge%2Fdisgusted-oh-god-why-l.png

4 mar, 2012 23:46

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
^
ajajajaj?
Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!!
för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$

Uschusch! MODIG är du. o.O
Haha nej, ytlig. Ska börja på simning igen o jag vill inte att folk ser mitt könshår........
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Falltheragefaces.com%2Fimg%2Ffaces%2Flarge%2Fdisgusted-oh-god-why-l.png

Jag ser till att hålla mig borta från platser där mina kroppsdelar kan synas! XD

=) - just like themarauder

4 mar, 2012 23:49

1 2 3 ... 472 473 474 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.