Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
4 mar, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Jo men jag har verkligen ingen idé. Du kan kolla mitt inlägg i raggningsrepliktråden. Alltså jag tänker på Jag tiitar nu, eller jag ser dig, och någonting med ett öga. XD 4 mar, 2012 23:34 |
|
themarauder
Lärare |
4 mar, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
eller Se en film... hahahha
4 mar, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Vaxade bikinilinjen idag :c
4 mar, 2012 23:40 |
|
themarauder
Lärare |
4 mar, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!!
för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$ 4 mar, 2012 23:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!! för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$ Uschusch! MODIG är du. o.O =) - just like themarauder 4 mar, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Haha nej, ytlig. Ska börja på simning igen o jag vill inte att folk ser mitt könshår........Skrivet av Borttagen: Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!! för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$ Uschusch! MODIG är du. o.O ![]() 4 mar, 2012 23:46 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Haha nej, ytlig. Ska börja på simning igen o jag vill inte att folk ser mitt könshår........Skrivet av Borttagen: Jag har gjort det förut men den här gången var det inte ajajajaj utan AAAAAAAAAAWWWWWRRRRGGGHHHH!!!!!! för jag hade inte rakat där innan och det gör mera ont när det är mera hår där :$ Uschusch! MODIG är du. o.O Jag ser till att hålla mig borta från platser där mina kroppsdelar kan synas! =) - just like themarauder 4 mar, 2012 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen