UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar kriminalromaner. Helst nordiska. Speciellt som ljudböcker. Ibland brukar jag säga det med en ursäktande ton, för det känns som många ser ner på den typen av litteratur, men det är freaking awesome! Kriminalromaner ♥ Okej., vet inte om det här är lixom just den genren som du lyssnar på men tips: Marie Jungsteds böcker!! ustpelas på Gotland Sen finns det en till, som jag varken minns namnet på eller författaren, men den innehöll nån kvinna som trodde på älvor ^^ Det va lite fint! 21 jan, 2016 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag älskar kriminalromaner. Helst nordiska. Speciellt som ljudböcker. Ibland brukar jag säga det med en ursäktande ton, för det känns som många ser ner på den typen av litteratur, men det är freaking awesome! Jag brukar se ner lite på den litteraturen av den enkla anledningen att många (inte alla) som läser deckare brukar se ner på det jag läser (fantasy och skräck mest) och då kallar de det för fånigt hittepå... Jag har försökt läsa deckare själv, men har rätt svårt för det för att jag tycker att för det mesta händer det absolut ingenting förrän de sista 100-150 sidorna när de har kommit på vem mördaren är och ska fånga hen. 23 jan, 2016 13:31 |
|
Borttagen
|
hessactually: Jag har också svårt för fantasy, Harry Potter är mitt stora undantag också! Jag har läst Lord of The Rings och lite av Game of Thrones-böckerna men det tog väldigt lång tid eftersom jag blev uttråkad xD
Frivolt: Tack för tipsen! Har läst några Marie Jungsted och några Åsa Jansson, gillar främst sistnämnda! Det med älvorna får mig att tänka på Blodläge av Johan Theorin, är det den? Secchan: Jag tycker att biten när de vet vem mördaren är och ska fånga hen är den tråkigaste biten! Då är ju mysteriet löst (även om det såklart ofta dyker upp en och annan twist) och det blir mer tråkig action bara 24 jan, 2016 11:04 |
|
Elma00
Elev |
25 jan, 2016 19:44 |
|
fearless
Elev |
1 feb, 2016 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av fearless: DIALEKTER ALL THE WAY :-DDialekter är det bästa som finns typ ♥ kan verkligen inte förstå hur personer inte tycker om det 1 feb, 2016 21:20 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av fearless: Dialekter är det bästa som finns typ ♥ kan verkligen inte förstå hur personer inte tycker om det JAAAAAA, dialekter är såååå fina! ♥ 1 feb, 2016 21:51 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om Ellen DeGeneres....ALLS!
-.- 2 feb, 2016 17:30 |
|
LolFeelings
Elev |
2 feb, 2016 18:41 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag förstår inte varför i hela friden folk har börjat skriva "frivilliga kramar". Somliga av oss gillar inte kramar. Om någon skulle gå fram och krama mig skulle den eventuellt få ett knä mellan benen. Principiellt är det samma sak med virtuella kramar för min del.
2 feb, 2016 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen