@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Alltså people, det är ingen idé att vara otrevlig tillbaka mot någon som staff kommer att ta hand om. Ödlsa inte energi på att själva kanske bli straffade för att ni är arga!
Låt honom/henne bara vara, så har personen ingenting mer att säga.
17 maj, 2012 22:35 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Hörni! Nu gör ni även ett regelbrott! Jag blir också upprörd av det han skriver, men var med gott föredöme själva, tänk på vad ni skriver.
Och malfoy96: Jag vet att du förmodligen "trollar" (driver), men det är absolut inte okej att skriva något sånt här, även om det bara är "på skoj". Du kränker folk. Det är inte okej. Så tänk snälla på vad du skriver! 17 maj, 2012 22:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Asså nu måste jag verkligen få skriva av mig lite för jag börjar bli grymt trött på detta!!
Mugglis är en av de bästa sidor jag vet, den är trevlig, alla är välkomna, man känner sig hemma, har roligt och bara träffa trevligt folk!! men den seanste tiden har jag känt att det dykt upp människor som förstör stämningen (jag nämner inga namn) och jag blir riktigt ledsen när folk gör det, för mugglis var en plats som jag kunde fly till och glömma alla problem som finns i den "riktiga" världen och bara ha trevligt. jag förstår itne varför ni måste vara här och bara skriva saker för att provesera andra och skriva dumma kommentarer. det är klart ni får ha era åsikter men vissa bör man inte säga öppet och man bör verkligen inte kränka andra människor!! därför ber jag er sluta med detta och i stället vara trevliga så att mugglis blir trevligt igen och alla kan vara glada igen!! jag var bara verkligen tvungen att säga det här och hoppas på att det blir nån ändring!! älskar er alla underbara mugglisar ♥ ![]()
17 maj, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
17 maj, 2012 22:38 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Asså nu måste jag verkligen få skriva av mig lite för jag börjar bli grymt trött på detta!! Mugglis är en av de bästa sidor jag vet, den är trevlig, alla är välkomna, man känner sig hemma, har roligt och bara träffa trevligt folk!! men den seanste tiden har jag känt att det dykt upp människor som förstör stämningen (jag nämner inga namn) och jag blir riktigt ledsen när folk gör det, för mugglis var en plats som jag kunde fly till och glömma alla problem som finns i den "riktiga" världen och bara ha trevligt. jag förstår itne varför ni måste vara här och bara skriva saker för att provesera andra och skriva dumma kommentarer. det är klart ni får ha era åsikter men vissa bör man inte säga öppet och man bör verkligen inte kränka andra människor!! därför ber jag er sluta med detta och i stället vara trevliga så att mugglis blir trevligt igen och alla kan vara glada igen!! jag var bara verkligen tvungen att säga det här och hoppas på att det blir nån ändring!! älskar er alla underbara mugglisar ♥ word. trevliga mugglis ska vara för alltid.
17 maj, 2012 22:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Pixie: ja verkligen och jag hoppas att de som inte är så trevliga snart blir det Skrivet av Cara Riddle: Asså nu måste jag verkligen få skriva av mig lite för jag börjar bli grymt trött på detta!! Mugglis är en av de bästa sidor jag vet, den är trevlig, alla är välkomna, man känner sig hemma, har roligt och bara träffa trevligt folk!! men den seanste tiden har jag känt att det dykt upp människor som förstör stämningen (jag nämner inga namn) och jag blir riktigt ledsen när folk gör det, för mugglis var en plats som jag kunde fly till och glömma alla problem som finns i den "riktiga" världen och bara ha trevligt. jag förstår itne varför ni måste vara här och bara skriva saker för att provesera andra och skriva dumma kommentarer. det är klart ni får ha era åsikter men vissa bör man inte säga öppet och man bör verkligen inte kränka andra människor!! därför ber jag er sluta med detta och i stället vara trevliga så att mugglis blir trevligt igen och alla kan vara glada igen!! jag var bara verkligen tvungen att säga det här och hoppas på att det blir nån ändring!! älskar er alla underbara mugglisar ♥ word. trevliga mugglis ska vara för alltid. ![]()
17 maj, 2012 22:41 |
|
Solkatten
Elev |
Inget att bry sig om över längre, användaren är borttagen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:46 |
|
Celebikai
Elev |
17 maj, 2012 22:47 |
|
Solkatten
Elev |
Tänk vilka idioter det finns här i världen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Tänk vilka idioter det finns här i världen. It does, men det är bara o skita i dom ^^ 17 maj, 2012 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen