@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ursäkta att jag lägger mig i nu men jag måste bara få göra det!!Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. jag blir så arg när folk anser det!! hur kan du tka det?? hur kan du äns säga det?? de är inte mindre värda?? du är medveten om att alla människor var svarta från början eftersom alla härstammar från afrika?? Svarta människor är verkligen inte mindre värda och de borde inte sitta på zoo!! men egentligen borde kanske vissa människor göra det ![]()
17 maj, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
malfoy96
Det är bevisat att det är större skillnad på två apor i en stam än en person i Sverige och en i Sydafrika. 17 maj, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!! Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. Är du seriös? ''Sånna''? De är som vem som helst och är värda precis lika mycket som en ljushyad person. Ser ingen anledning för dig att kränka dem sådär. Det är sånna som du som inte borde få gå lösa. 17 maj, 2012 22:32 |
|
harry puck
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ursäkta att jag lägger mig i nu men jag måste bara få göra det!!Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. jag blir så arg när folk anser det!! hur kan du tka det?? hur kan du äns säga det?? de är inte mindre värda?? du är medveten om att alla människor var svarta från början eftersom alla härstammar från afrika?? Svarta människor är verkligen inte mindre värda och de borde inte sitta på zoo!! men egentligen borde kanske vissa människor göra det han sa inte att djuren var mindre värda, ba att dom bör låsas in på zoo!!!!! Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 17 maj, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag tycker absolut inte att djur lika mycket värda som mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. Ursäkta? Hur fan kan man säga så? De är precis lika mycket värda som alla andra. De är förfan inga djur, de är människor. Jävla troll. 17 maj, 2012 22:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av harry puck: det var inte djuren vi diskuterade!!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ursäkta att jag lägger mig i nu men jag måste bara få göra det!!Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. jag blir så arg när folk anser det!! hur kan du tka det?? hur kan du äns säga det?? de är inte mindre värda?? du är medveten om att alla människor var svarta från början eftersom alla härstammar från afrika?? Svarta människor är verkligen inte mindre värda och de borde inte sitta på zoo!! men egentligen borde kanske vissa människor göra det han sa inte att djuren var mindre värda, ba att dom bör låsas in på zoo!!!!! ![]()
17 maj, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
malfoy96
Håll bara käft. 17 maj, 2012 22:33 |
|
Pixie
Elev |
Malfoy96: SLUTA. du nedsätter många bara för hyn? Rasism. Mugglis ska vara ett trevligt ställe utan rasism. OMG jag klarar inte av rasism.
17 maj, 2012 22:33 |
|
harry puck
Elev |
jag anser attt alla människor är lika mycket värda
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 17 maj, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Seriöst, feeda inte trollet. Den skriver sådär bara för o göra er sura. Skit i han/hon så ger dom sig.
17 maj, 2012 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen