@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: jag vill kasta min data i väggen eftersom den inte vill göra som jag vill xD Datorn gör bara det den blir tillsagd har jag hört.. Jag tvivlar dock starkt på att det stämmer :< 17 maj, 2012 22:22 |
|
Pixie
Elev |
Snälla, sluta med rasism. Att kalla någon 'neger' är inte särskilt trevligt eftersom det betyder att någon är värd mindre. Men många vet inte vad det betyder. Det är synd att det används för ofta.
17 maj, 2012 22:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag tror faktiskt de har en egen vilja Skrivet av Cara Riddle: jag vill kasta min data i väggen eftersom den inte vill göra som jag vill xD Datorn gör bara det den blir tillsagd har jag hört.. Jag tvivlar dock starkt på att det stämmer :< ![]()
17 maj, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Vill träffa någon i morgon.. och bara ha det awesome.
17 maj, 2012 22:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Heeeeeeeeej wazzup gajz
speech! 17 maj, 2012 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. Sådana som du borde inte gå lösa. Är det något fel med att vara svart eller? Rasist. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. Ursäkta? Hur fan kan man säga så? De är precis lika mycket värda som alla andra. 17 maj, 2012 22:27 |
|
expelliarmus
Elev |
17 maj, 2012 22:28 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk att sånna går lösa, LÅS IN DOM PÅ ZOO!!Skrivet av Borttagen: Jag såg en svart mamma med två negerungar i en busskur för två dagar sedan Vad är det för speciellt med det? Tycker inte att det lät särskillt trevlig heller på sättet du skrev. Det där är tyvärr ett regelbrott, och jag anser det stötande. Vänligen tänk på det du skriver, för såna här saker är inte okej. Du kan läsa mer om regler HÄR 17 maj, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen