Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: va bra^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: jag är gift... med choi naaawww han är söööööööt och är ett gosedjur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Skrivet av Jac: nja det är mest random killar som stötter på mej en slog jag på solarus plexus när han började flörta med min nkopis som blev rädd (alla killar i min klass tyker jag är konstig men alla andra tyker inte skumt) Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Alla killar och några tjejer i min årskurs tycker jag är konstig och ingen stöter på mig. I mitt kompis gäng (vad jag vet) är allla sigel. Jag tror jag ska gifta mig med min hund Jac! 4 mar, 2012 15:46 |
|
Jac
Elev |
Jag måste köpa bindor själv för första gången. Mamma och pappa brukar göra det med mig eller själva. Jag vill inte men jag måste!
4 mar, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Jag måste köpa bindor själv för första gången. Mamma och pappa brukar göra det med mig eller själva. Jag vill inte men jag måste! Det är faktiskt inte så farligt Jag brukade lltid gå till kvinnliga expiditer de första gångerna men nu är det inga problem alls 4 mar, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Min mens tog slut idag. SÅ JÄVLA HÄRLIGT ♥
4 mar, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Jag tyckte det var väldigt jobbigt förr... Nu är det mest jobbigt om min klass står utanför affären (Affären är jämt vid busshållplatsen...)Jag måste köpa bindor själv för första gången. Mamma och pappa brukar göra det med mig eller själva. Jag vill inte men jag måste! 4 mar, 2012 19:42 |
|
Jac
Elev |
4 mar, 2012 20:50 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Jac: Jag klarade av att köpa bindor och det var en man i kassan! Usch, jag låter mamma köpa bindor, skulle inte klara av att köpa själv. Starkt av dig^^ ![]() ![]()
4 mar, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Liten fördelsedagspresent till pojkvännen, någon bra idé? :O börjar bli smått akut.
4 mar, 2012 21:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Liten fördelsedagspresent till pojkvännen, någon bra idé? :O börjar bli smått akut. Berätta Blir det kris - köp 1,1 kg godis. Det uppskattas (om man tar med sig en film som HAN gillar). Vill du vara jättepersonlig, så vet jag inte! =D Men det är roligt med lite ROLIGA presenter. Ibland kan för personliga på ett överdrivet seriöst vis, vara lite jobbiga nästan! Ni kanske har ett internt skämt ihop etc? =) - just like themarauder 4 mar, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Liten fördelsedagspresent till pojkvännen, någon bra idé? :O börjar bli smått akut. Berätta Blir det kris - köp 1,1 kg godis. Det uppskattas (om man tar med sig en film som HAN gillar). Vill du vara jättepersonlig, så vet jag inte! =D Men det är roligt med lite ROLIGA presenter. Ibland kan för personliga på ett överdrivet seriöst vis, vara lite jobbiga nästan! Ni kanske har ett internt skämt ihop etc? Vi har massa internskämt, skall se om jag kan spinna vidare på något av dem. Har annars gjort ett ett örngott med hans namn på som han kan ha när han jobbar och skall sova så tänker han på mig då =) han gillar historia, teater, historia, sitt hemland tjeckien, spela dator/tvspel... lite fotboll... ehh... det är typ det jag kan ringa in 4 mar, 2012 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen