Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
20 jun, 2012 13:14 |
|
Vipratten
Elev |
Uttagning
En valfri novell på max 3000 tecken (med blanksteg). Senaste inlämning: 24:e juni Citat: Tema 1 En novell på 2500-3500 tecken (med blanksteg) där sista meningen ska vara ’’… och allt blev stilla.’’ Senaste inlämning: 5:e juli Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
20 jun, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2012 16:11 |
|
Othelia
Elev |
20 jun, 2012 23:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
21 jun, 2012 00:21 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Vipratten: Uttagning En valfri novell på max 3000 tecken (med blanksteg). Senaste inlämning: 24:e juni Citat: Tema 1 En novell på 2500-3500 tecken (med blanksteg) där sista meningen ska vara ’’… och allt blev stilla.’’ Senaste inlämning: 5:e juli Vad är detta?! Kan du skicka ett meddelande till mig och berätta vad det här är? Snälla? Jaha. 21 jun, 2012 00:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
1. att dö inne i labyrinten eller med draken?
2. Att få: en trollstav eller magiböcker? 3. att börja på hogwarts, men att voldemort lever och härskar eller att vara mugglare? 4. Att vara Hermione eller Ginny? 5. jobba på ministeriet eller vara draktämjare? 6. Vara dödsätare eller dementor? 7. gifta sig med voldermort eller bellatrix? 8. bo i hemligheternas kammare eller på missnöjda myrtles toalett? 9. Ginnys/Harrys eller Hermiones/ rons galaklädnader? 10. bli förtrollad av crucio eller imperio? speech! 21 jun, 2012 00:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jun, 2012 00:36 |
|
Borttagen
|
Haha, vad använder du min bild till? :O :O :O :O 21 jun, 2012 12:07 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen