@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Längtar tills jag är Master of Mugglis
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:05 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag kan skratta åt dem när jag kollar på dem. Men sedan vågar jag inte gå ner i källaren på en vecka o.o
17 maj, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? omg jag är livrädd för den filmen. fast jag har aldrig sett den. det där lät weird. Omg jag förstår dig. Jag var livrädd för den innan jag hade sett den o.o usch jag är livrädd för skräckfilmer. Har sett två och en halv i hela mitt liv. Den ena var scary movie ehe xD Haha jag hatar skräckfilmer jag med, men the shining var faktiskt riktigt bra xD 17 maj, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
har ont i benet...:O
17 maj, 2012 22:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 22:06
|
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
17 maj, 2012 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Häxor är läskiga. O.O Ok, inte sådana som går på Hogwarts xD utan andra häxor. Vampyrer också.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:07 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? omg jag är livrädd för den filmen. fast jag har aldrig sett den. det där lät weird. Omg jag förstår dig. Jag var livrädd för den innan jag hade sett den o.o usch jag är livrädd för skräckfilmer. Har sett två och en halv i hela mitt liv. Den ena var scary movie ehe xD Haha jag hatar skräckfilmer jag med, men the shining var faktiskt riktigt bra xD alla i min klass har sett den (de hade skräckfilmkväll, jag kom såklart inte) de säger att den är läskig och efter att jag såg It, eller okej, halva It har jag lovat mig själv att aldrig se en skräckfilm igen :'
17 maj, 2012 22:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
LoonyMe haha nej jag är mer rädd för spelet resident evil än skräckfilmer men de är väl för att jag inte är rädd för mörker och andra saker xD
Skrivet av Borttagen: aha :p nej ajg ser min första match nu xDNja, jag lyssnar ![]()
17 maj, 2012 22:08 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen