@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? omg jag är livrädd för den filmen. fast jag har aldrig sett den. det där lät weird.
17 maj, 2012 22:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät jätte bekant, vad handlar den om?? NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? Spoiler: Tryck här för att visa! Den är sjukt creepy o.o 17 maj, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag har en rosa hello kitty morgonrock.
17 maj, 2012 22:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: den har jag inte sett men nu fick jag väldigt stor lust att se den xD jag letar efter skräckfilmer och den lät bra Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät jätte bekant, vad handlar den om?? NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? Spoiler: Tryck här för att visa! Den är sjukt creepy o.o ![]()
17 maj, 2012 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vill ha den sista hungerspelen boken nu!!! Köp Hungerspelen Trilogin. Det gjorde jag på bokrean. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? omg jag är livrädd för den filmen. fast jag har aldrig sett den. det där lät weird. Omg jag förstår dig. Jag var livrädd för den innan jag hade sett den o.o Cara Riddle: Den är sjukt bra, verkligen! 17 maj, 2012 22:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 22:05
|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: NÅGON FÖRUTOM JAG SOM SETT THE SHINING? omg jag är livrädd för den filmen. fast jag har aldrig sett den. det där lät weird. Omg jag förstår dig. Jag var livrädd för den innan jag hade sett den o.o usch jag är livrädd för skräckfilmer. Har sett två och en halv i hela mitt liv. Den ena var scary movie ehe xD
17 maj, 2012 22:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill ha den sista hungerspelen boken nu!!! Köp Hungerspelen Trilogin. Det gjorde jag på bokrean. aa, men jag står på kö på den på biblan. Det är så långt till en bokhandel. 17 maj, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen