@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Älskar hundar <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 21:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: ja, håll dig till dina bra vänner Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: verklige vänner kan bara såra Jag har inga riktiga kompisar irl :c eller jo faktist, två st som jag älskar över allt annat, men vet ni vad? DOM BOR I DET DÄR JÄDRANS LANDET SVERIGE SOM JAG OCKSÅ VILL BO I. I MISS U SVERIGE.. precis... ProphecyBatja en massa gånger ![]()
17 maj, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag vet seriöst inte om jag vill längre. O_O
17 maj, 2012 21:39 |
|
Knizzlare
Elev |
AlvaRawenclaw: .. You have? D: awkward.. Q_Q ähm, förlåt, eller vad man ska säga, för att jag inte visste det. typ. ähm.
Erica Potter: Vill vadå? x3 ![]()
17 maj, 2012 21:39 |
|
Hermia
Elev |
Jag har hela dagen varit på min brorsas fotbollsturnering som hans lag anordnar. De kom till b-slutspel och kom trea efter en match som fick avgöras på straffar! Så skötte jag stor del av lotteriet och det var jag som hade hand om det när alla skulle hämta sina priser, och alla ville att jag skulle kolla dears lotter samtidigt, superstressigt och nu är jag supertrött. Men jag vann en av de högsta vinsterna, en digital fotoram och min bror vann en av de andra högsta vinsterna, en fotboll
Once a MADling, always a MADling 17 maj, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
haha, eftersom jag behövde på toa skulle jag gå till den. Men min fot hade inge känsel så jag bara ramlade omkull på golvet. arvid fick se till at jag kom helskinnad till toan
17 maj, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Jag har ingenting att göra :<
Roa mig? 17 maj, 2012 21:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Knizzlare: AlvaRawenclaw: .. You have? D: awkward.. Q_Q ähm, förlåt, eller vad man ska säga, för att jag inte visste det. typ. ähm. HÄHÄ, varje dag lär man sig nåt nytt 8D Skrivet av Borttagen: Jag vet seriöst inte om jag vill längre. O_O vill vad? C: speech! 17 maj, 2012 21:42 |
|
Amandan
Elev |
Jag är så fruktansvärt inaktiv nuförtiden här
Min tumblr!
17 maj, 2012 21:44 |
|
Solkatten
Elev |
Bravo apelsinjuice är fan det godaste någonsin <'333 Dricker typ 1000 glas juice om dan, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen