@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lisas tand har börjat synas. och kännas
17 maj, 2012 21:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
nästa fredag kommer vera hit ♥♥♥♥♥♥♥ hihihihiihihiih ♥♥♥♥♥
speech! 17 maj, 2012 21:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: verklige vänner kan bara såra Jag har inga riktiga kompisar irl :c eller jo faktist, två st som jag älskar över allt annat, men vet ni vad? DOM BOR I DET DÄR JÄDRANS LANDET SVERIGE SOM JAG OCKSÅ VILL BO I. I MISS U SVERIGE.. ![]()
17 maj, 2012 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ha sommarlov nu, nu, nu, nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 21:35 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag vill ha klassdagar nunununuuuu ♥ och en mobil, och så önskar jag att jag kunde bestämma mig nångång '-' och så behöver jag verkligen shoppa! :c
![]()
17 maj, 2012 21:36 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: verklige vänner kan bara såra Jag har inga riktiga kompisar irl :c eller jo faktist, två st som jag älskar över allt annat, men vet ni vad? DOM BOR I DET DÄR JÄDRANS LANDET SVERIGE SOM JAG OCKSÅ VILL BO I. I MISS U SVERIGE.. precis... speech! 17 maj, 2012 21:36 |
|
Knizzlare
Elev |
17 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: verklige vänner kan bara såra Jag har inga riktiga kompisar irl :c eller jo faktist, två st som jag älskar över allt annat, men vet ni vad? DOM BOR I DET DÄR JÄDRANS LANDET SVERIGE SOM JAG OCKSÅ VILL BO I. I MISS U SVERIGE.. AlvaRawenclaw Vart bor du? :o Cara RiddleHar du haft otur med "vänner"? 17 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
17 maj, 2012 21:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag har flyttat till finland, jag har bott där under hela min mugglistid..O.o ? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlvaRawenclaw: verklige vänner kan bara såra Jag har inga riktiga kompisar irl :c eller jo faktist, två st som jag älskar över allt annat, men vet ni vad? DOM BOR I DET DÄR JÄDRANS LANDET SVERIGE SOM JAG OCKSÅ VILL BO I. I MISS U SVERIGE.. AlvaRawenclaw Vart bor du? :o finland. speech! 17 maj, 2012 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen