@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracossister
Elev |
Juste... skulle läsa till prov idag men det blev ju inte av.
http://flamelumos.blogspot.fi/ 17 maj, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
sååå skööönt att vara ledig.
17 maj, 2012 21:28 |
|
tyri
Elev |
17 maj, 2012 21:30 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 17 maj, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tyri: Skrivet av Borttagen: sååå skööönt att vara ledig. jag håller med! såååååååååå skööööönt!!!! faaaaast.... jag vet inte vad jag ska göra förutom att nörda framför datorn. 17 maj, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Jag måste nog klippa mig, men jag orkar inte.
17 maj, 2012 21:32 |
|
Solkatten
Elev |
Usch, usch, usch. Vi har ett stort prov på Lag & Rätt på onsdag & fredag nästa vecka! D:"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 21:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 21:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag har inga riktiga kompisar irl :c
eller jo faktist, två st som jag älskar över allt annat, men vet ni vad? DOM BOR I DET DÄR JÄDRANS LANDET SVERIGE SOM JAG OCKSÅ VILL BO I. I MISS U SVERIGE.. speech! 17 maj, 2012 21:32 |
|
tyri
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tyri: Skrivet av Borttagen: sååå skööönt att vara ledig. jag håller med! såååååååååå skööööönt!!!! faaaaast.... jag vet inte vad jag ska göra förutom att nörda framför datorn. jaaa, men datorn är ju äns bästa vän!
17 maj, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen