@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Like a boss eller? Vi grillade i regnet! Awwwww yeaaaah!
17 maj, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Tripping in your dream and waking up with a twitch happens because your brain thinks you're dying.
Öh. Okej. Då har min hjärna trott att jag håller på att dö flera gånger. O.o 17 maj, 2012 20:40 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag är just nu inne i en av mina perioder av deprission. Det är på grund av att jag inte har träffat någon mugglis. Jag vill träffa er nuu!
17 maj, 2012 20:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
När vi äntligen hade ledigt så vaknade jag 05:45 och kunde inte somna om för att det var varmt och jag var törstig.
17 maj, 2012 20:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
det slog mig just hur hemskt det måste vara att få canser
![]()
17 maj, 2012 20:55 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Det blir en väldigt sen mat idag ... pappa håller på med den nu ... (mamma can't). Haha, min pappa håller också på med mat just precis nu. Vad ska ni äta? Oxfilé med Pommes frites. Wtf, vi ska också ha kött & pommes x'D Inte Oxfilé men något annat. Haha, sammanträffande. Var det gott? Jag vet att det jag åt iallfall var mums. ![]()
17 maj, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag älskar älskar älskar LoonyMes porfilbild. Älskar. Jag råkade läsa porrbild <//3 Jag älskar den jag med♥ 17 maj, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: JUST SAW THE LAST EPISODE OF GLEE. EVER. RIGHT NOW I'M CRYING, I'M SO HAPPY AND SO SO SO BDWOJSLHDFÖOILWEHLFIHÖWOAIEFI. IT IS OVER! WHAT NO NO THAT'S IMPOSSIBLE SISTA AVSNITTET KOMMER JU PÅ TISDAG I USA OCH ONSDAG I EUROPA, SEN SKA DET VÄL VARA EN SÄSONG 4 OCKSÅ?! ;___; 17 maj, 2012 20:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen