Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
24 feb, 2012 01:19 |
|
Killer Queen
Elev |
Känner igen mig tror jag, det har hänt mig ett flertal gånger...
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 4 mar, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
kaoz. Det var det jag ville få ur mig.
4 mar, 2012 14:26 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså åh,..! jag tror att en av mina bästa vänner gillar killen jag gillar. han snackar ganska mycket om just G, alltså killen jag gillar. nu kanske jag låter avundsjuk, men självklart betyder det inte att man gillar någon för att man snackar om den personen. men jag kan inte låta bli att undra.. ååh det händer mig just nu... jag har gillar en kille i 3år och nu för bara en månad sedan berättade min bästa kompis för mig att hon gillar han... så jag förstår hur du känner dig.. Kärlek till alla! 4 mar, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från
4 mar, 2012 15:31 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre.
4 mar, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Skrivet av Jac: nja det är mest random killar som stötter på mej en slog jag på solarus plexus när han började flörta med min nkopis som blev rädd (alla killar i min klass tyker jag är konstig men alla andra tyker inte skumt)Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. 4 mar, 2012 15:38 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Skrivet av Jac: nja det är mest random killar som stötter på mej en slog jag på solarus plexus när han började flörta med min nkopis som blev rädd (alla killar i min klass tyker jag är konstig men alla andra tyker inte skumt) Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Alla killar och några tjejer i min årskurs tycker jag är konstig och ingen stöter på mig. I mitt kompis gäng (vad jag vet) är allla sigel.
4 mar, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: jag är gift... med choi naaawww han är söööööööt och är ett gosedjurSkrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Skrivet av Jac: nja det är mest random killar som stötter på mej en slog jag på solarus plexus när han började flörta med min nkopis som blev rädd (alla killar i min klass tyker jag är konstig men alla andra tyker inte skumt) Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Alla killar och några tjejer i min årskurs tycker jag är konstig och ingen stöter på mig. I mitt kompis gäng (vad jag vet) är allla sigel. 4 mar, 2012 15:43 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: jag är gift... med choi naaawww han är söööööööt och är ett gosedjur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Skrivet av Jac: nja det är mest random killar som stötter på mej en slog jag på solarus plexus när han började flörta med min nkopis som blev rädd (alla killar i min klass tyker jag är konstig men alla andra tyker inte skumt) Skrivet av Borttagen: har ett problem jag har en liteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen reflex som gör att jag slår till med benet (spaerkas hårt och bryr mej inte vart) när en kille frågar chans eller så springer jag där i från Du har ju tur att någon frågar dig. Alla killar tycker jag är konstig och läskig. Jag blir bara retad och får konstiga blikar av alla killar. Jag tror det är värre. Alla killar och några tjejer i min årskurs tycker jag är konstig och ingen stöter på mig. I mitt kompis gäng (vad jag vet) är allla sigel. Jag tror jag ska gifta mig med min hund Jac!
4 mar, 2012 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen