@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
prophecybat leker privatläkare.
Oh the joys of att ha kompisar som har sjuka barn o vill ha råd av min kille -.- 17 maj, 2012 20:19 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Det blir en väldigt sen mat idag ... pappa håller på med den nu ... (mamma can't). Haha, min pappa håller också på med mat just precis nu. Vad ska ni äta? Oxfilé med Pommes frites. ![]()
17 maj, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Men ja.. hörni.. det här med att några i tvåan i våran skola lekte "The adventures of Tintin" i måndags och en praktikant i våran skola hade en Tintin T-shirt i fredags.
Det var så awesome så jag dog ♥ 17 maj, 2012 20:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Mrs.Tonks Sant, du har en poäng... Kintsugi Om du är kung är jag president? Så kan vi styra sida vid sida. Äh, styr du! Jag vill bara ha lite skattepengar, vara gullig i tv inför älgjakterna och gulla med Estelle. :'''D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 maj, 2012 20:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Det blir en väldigt sen mat idag ... pappa håller på med den nu ... (mamma can't). Haha, min pappa håller också på med mat just precis nu. Vad ska ni äta? Oxfilé med Pommes frites. Wtf, vi ska också ha kött & pommes x'D Inte Oxfilé men något annat. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 maj, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Mrs.Tonks Sant, du har en poäng... Kintsugi Om du är kung är jag president? Så kan vi styra sida vid sida. Äh, styr du! Jag vill bara ha lite skattepengar, vara gullig i tv inför älgjakterna och gulla med Estelle. :'''D Tror du jag klarar det helt utan hjälp? Jag kan behöva assistans. :c 17 maj, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Mrs.Tonks Sant, du har en poäng... Kintsugi Om du är kung är jag president? Så kan vi styra sida vid sida. Äh, styr du! Jag vill bara ha lite skattepengar, vara gullig i tv inför älgjakterna och gulla med Estelle. :'''D Tror du jag klarar det helt utan hjälp? Jag kan behöva assistans. :c I VOLUNTEER! 17 maj, 2012 20:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 maj, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
^
Det hela går ut på att man ska göra mål hos motståndarna 17 maj, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Mrs.Tonks Sant, du har en poäng... Kintsugi Om du är kung är jag president? Så kan vi styra sida vid sida. Äh, styr du! Jag vill bara ha lite skattepengar, vara gullig i tv inför älgjakterna och gulla med Estelle. :'''D Tror du jag klarar det helt utan hjälp? Jag kan behöva assistans. :c jag då, jag då, jag också! Jag kom ju med en poäng.. D8 Heh '-' 17 maj, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen