Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Lily Evans: Kan väl inte säga något annat än att den är sjukt jobbigt att vara olyckligt kär i en ganska så populär kille, inte super eftertraktad vad jag vet, men tillhör ändå det "populära gänget" medan jag tillhör det andra gänget typ... Jo, jag har många vänner - och inte mycket kontakt med killen jag är kär i... Livet känns underbart :$ Kommentera inte stavfel och sånt, har man en htc får man tåla den... Om du inte gör något åt det själv, så kommer antagligen ingenting att hända Jag var alltid olyckligt kär innan tills jag insåg att man kunde bli lycklig kär! =) MEN det är också mysigt att bara vara kär i någon - att inte låta det gå längre än så. Faktiskt =) =) - just like themarauder 21 feb, 2012 02:29 |
|
Borttagen
|
Åhh, jag har inte skrivit allt. Sparade massa sms, men den telefonen dog
21 feb, 2012 08:15 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Lily Evans: Kan väl inte säga något annat än att den är sjukt jobbigt att vara olyckligt kär i en ganska så populär kille, inte super eftertraktad vad jag vet, men tillhör ändå det "populära gänget" medan jag tillhör det andra gänget typ... Jo, jag har många vänner - och inte mycket kontakt med killen jag är kär i... Livet känns underbart :$ Kommentera inte stavfel och sånt, har man en htc får man tåla den... Om du inte gör något åt det själv, så kommer antagligen ingenting att hända Jag var alltid olyckligt kär innan tills jag insåg att man kunde bli lycklig kär! =) MEN det är också mysigt att bara vara kär i någon - att inte låta det gå längre än så. Faktiskt =) Det är inte så enkelt när man är blyg som jag är... Och när självförtroendet inte är på topp :$ Men tack i alla fall ♥ "A true friend is someone who says nice things behind your back." 21 feb, 2012 10:25 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Lily Evans: Skrivet av themarauder: Skrivet av Lily Evans: Kan väl inte säga något annat än att den är sjukt jobbigt att vara olyckligt kär i en ganska så populär kille, inte super eftertraktad vad jag vet, men tillhör ändå det "populära gänget" medan jag tillhör det andra gänget typ... Jo, jag har många vänner - och inte mycket kontakt med killen jag är kär i... Livet känns underbart :$ Kommentera inte stavfel och sånt, har man en htc får man tåla den... Om du inte gör något åt det själv, så kommer antagligen ingenting att hända Jag var alltid olyckligt kär innan tills jag insåg att man kunde bli lycklig kär! =) MEN det är också mysigt att bara vara kär i någon - att inte låta det gå längre än så. Faktiskt =) Det är inte så enkelt när man är blyg som jag är... Och när självförtroendet inte är på topp :$ Men tack i alla fall ♥ Detta är inte alls till någon tröst, men jag bara undrar varför du gillar killen =) Finns det ingen närmre dig som är "ännu bättre"? Någon som du alltid har haft lätt att prata med etc. Någon med potential till att bli en förälskelse? =) Det är så konstigt hur kroppen reagerar ibland. Speciellt att man väldigt ofta blir kär i människor man knappt känner! Men jag vet ju inte riktigt hur det är med dig, klart =) Det är nämligen svårt att vara kär på avstånd! =) =) - just like themarauder 21 feb, 2012 12:59 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av themarauder: Skrivet av Lily Evans: Kan väl inte säga något annat än att den är sjukt jobbigt att vara olyckligt kär i en ganska så populär kille, inte super eftertraktad vad jag vet, men tillhör ändå det "populära gänget" medan jag tillhör det andra gänget typ... Jo, jag har många vänner - och inte mycket kontakt med killen jag är kär i... Livet känns underbart :$ Kommentera inte stavfel och sånt, har man en htc får man tåla den... Om du inte gör något åt det själv, så kommer antagligen ingenting att hända Jag var alltid olyckligt kär innan tills jag insåg att man kunde bli lycklig kär! =) MEN det är också mysigt att bara vara kär i någon - att inte låta det gå längre än så. Faktiskt =) Det är inte så enkelt när man är blyg som jag är... Och när självförtroendet inte är på topp :$ Men tack i alla fall ♥ Detta är inte alls till någon tröst, men jag bara undrar varför du gillar killen =) Finns det ingen närmre dig som är "ännu bättre"? Någon som du alltid har haft lätt att prata med etc. Någon med potential till att bli en förälskelse? =) Det är så konstigt hur kroppen reagerar ibland. Speciellt att man väldigt ofta blir kär i människor man knappt känner! Men jag vet ju inte riktigt hur det är med dig, klart =) Det är nämligen svårt att vara kär på avstånd! =) Haha ja... Jag har inte super kontakt med honom, men jag har ju kontakt med honom i alla fall x) Och eh... jag vet inte riktigt varför jag blev kär i just honom och jag är ganska förvirrad :$ Men han är söt, snäll, rolig, gullig och allt vad man kan vara och jaa... Det kanske helt enkelt är en illusion men det känns verkligen inte som en (för jag har varit med om illusioner förut :$) så jag tror inte att det är det... Men aja, jag försöker så gott jag kan antar jag, även om jag är ganska blyg med ganska så dåligt självförtroende :I Fast jag är ganska bra på att dölja mitt dåliga självförtroende vilken är både bra och dåligt skulle jag tro ^^ "A true friend is someone who says nice things behind your back." 21 feb, 2012 13:11 |
|
themarauder
Lärare |
21 feb, 2012 13:13 |
|
Lily Evans
Elev |
Tihihi okej ^^ Förresten, det varf sjönt att få berätta det för andra och hitta någon som stöttar C:
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 21 feb, 2012 13:14 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Jag hatar att vara kär! Eller igentligen så gillar jag det men det är så jobbigt när jag inte får träffa honom. Dessutom så känner han inte samma sak för mig :.(
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 21 feb, 2012 13:58 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Jag hatar att vara kär! Eller igentligen så gillar jag det men det är så jobbigt när jag inte får träffa honom. Dessutom så känner han inte samma sak för mig :.( Vet hur det känns :C Att vara kär är underbart, den varma känslan när man ser på honom (eller henne) och allt sånt, men det är också hemskt att vara kär, sorgen när man inte får kärleken besvarad osv :$ "A true friend is someone who says nice things behind your back." 21 feb, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
alltså åh,..!
jag tror att en av mina bästa vänner gillar killen jag gillar. han snackar ganska mycket om just G, alltså killen jag gillar. nu kanske jag låter avundsjuk, men självklart betyder det inte att man gillar någon för att man snackar om den personen. men jag kan inte låta bli att undra.. 23 feb, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen